Visos penkios didžiausios šio sektoriaus įmonės sumažino pristatomų siuntų skaičių, o labiausiai – Pietų Korėjos „Samsung“ (daugiau nei 27 procentais).
Tuo tarpu amerikiečių „Apple“ pardavimai susitraukė vos 0,4 procento.
Kinijos komunikacijų milžinės „Huawei Technologies“ siuntų kiekis balandžio–birželio mėnesiais sumažėjo 6,8 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, tačiau, palyginti su šių metų pirmuoju ketvirčiu, rodiklis šoktelėjo 27,4 proc. dėl bendrovės dominuojančios padėties Kinijos rinkoje. Tai reiškia, kad įmonė priartėjo prie pasaulinės išmaniųjų telefonų pardavimo lyderės „Samsung“.
Didelę antrojo ketvirčio dalį daugelyje šalių galiojo saviizoliacijos režimas dėl COVID-19 pandemijos, kuri neigiamai paveikė išmaniųjų telefonų paklausą, teigė „Gartner“.
Kinijoje siuntų skaičius sumažėjo 7 proc. iki maždaug 94 mln. telefonų.
Labiausiai pardavimai smuko Indijoje – 46 procentais.
Remiantis „Gartner“ duomenimis, 2020 metų antrąjį ketvirtį „Samsung“ užėmė 18,6 proc. pasaulinės išmaniųjų telefonų pardavimų rinkos dalį, „Huawei“ – 18,4 proc., „Apple“ – 13 proc., „Xiaomi“ – 8,9 proc., OPPO – 8 proc., kitos bendrovės – 33,2 procento (remiantis suapvalintais duomenimis).