Antroje, trečioje ir ketvirtoje bendro paauglių norų sąrašo vietose taip pat atsidūrė technologijų milžinės „Apple“ gaminiai – laikrodžiai „Apple Watch“, nešiojamieji kompiuteriai „MacBook“ ir belaidės ausinės „Airpods“.
Toliau sąraše – drabužių ir avalynės prekių ženklai „Gucci“, „Vans“, „Adidas“ ir „Lululemon“, taip pat vaizdo žaidimai.
„Piper Jaffray“ parengtoje ataskaitoje „2018 metų šventės“ („Holiday 2018“) pažymima, jog „Apple“ prietaisų dalis JAV paauglių norų sąrašuose šį sezoną sudaro 11,5 proc., o antro pagal populiarumą prekės ženklo – „Gucci“ – dalis siekia vos 0,6 procento.
Be to, paauglių norų sąrašuose pirmą kartą atsirado bitkoinas ir virtualioji valiuta „V-Bucks“, naudojama vaizdo žaidime „Fortnite“, pakeitę grynuosius pinigus ir dovanų kuponus.