Norint suvokti, kokio dydžio yra ši suma, galime palyginti su kitais žaidimais. Internetinis komandinis žaidimas „Dota 2“, kuriame varžosi dvi komandos po 5 žaidėjus, 100 mln. prizinio fondo ribą sugebėjo įveikti po penkerių metų. Svetainė „Dota 2 Prize Tracker“ informuoja, kad vienas populiariausių esporto žaidimų, arenose dominuojantis nuo 2013 metų, iki šios dienos leido žaidėjams iš viso uždirbti 105 mln. dolerių (neskaitant daugiau nei 10 mln. dolerių fondo, kuris bus išdalintas šią vasarą vyksiančiame tarptautiniame turnyre).
Kitas būdas iliustruoti „Fortnite“ prizinio fondo dydį – golfo turnyrai „PGA Tour“. Praėjusiais metais visuose „PGA Tour“ turnyruose visame pasaulyje žaidėjai išsidalino 321 mln. dolerių dydžio prizinį fondą.
Tačiau „PGA Tour“ - jau prieš daugelį metų poziciją išsikovojęs elitinis golfo turnyras. Tuo tarpu „Fortnite“ yra nemokamas kompiuterinis žaidimas, kurio netgi pirmoji galutinė versija (1.0) iki šiol nėra platinama. Tad gigantiškas prizinio fondo dydis liudiją apie didžiausią visų laikų e-sporto kompiuterinio žaidimo sėkmę („Epic“ neviešina aktyvių žaidėjų skaičiaus ar pardavimų žaidimo viduje duomenų). Mobiliųjų prekyviečių ekspertai nurodo, kad žaidime naudojamas mikrotransakcijų modelis leido „Epic“ surinkti daugiau nei 50 mln. dolerių pajamų vien iš žaidimo „iOS“ versijos, kuri platinama nuo kovo 15 dienos. O kur dar pardavimai asmeninių ir žaidimų kompiuterių platformose – jose žaidimas platinamas nuo praėjusių metų rugsėjo.
„Epic“ skelbia, kad ateityje informuos apie tikslesnį prizinio fondo paskirstymą ir kokiu pavidalu – grynųjų pinigų ar virtualaus turto žaidime – bus išdalinta ši suma.