Nemokamame vienos dienos seminare buvo kviečiami dalyvauti reklamos, rinkodaros, tinklalapių dizaino, optimizavimo paieškos sistemoms, media agentūrų darbuotojai. Jiems buvo pristatytos naujausios interneto tendencijos bei „Google Engage“ programa ir ja besinaudojančių kompanijų sėkmės istorijos. Pietų pertraukų metu pranešėjai dalijo patarimus ir konsultavo seminaro dalyvius virtualaus verslo klausimais.
„Renginys žymi kitokio „Google“ darbo Lietuvoje pradžią“, – seminaro atidaryme sakė Vytautas Kubilius, „Google“ verslo plėtros vadovas Lietuvai. Jis žadėjo, kad ateityje kompanija organizuos daugiau renginių Lietuvoje.
Dėmesys reklamai
Renginys žymėjo „Google Engage“ programos Lietuvoje startą, todėl daugiausia dėmesio buvo skirta reklamai internete ir jos galimybėms.
Ši programa sukurta tam, kad padėtų įvairioms agentūroms – reklamos, rinkodaros, tinklalapių dizaino ir kt. – plėsti klientų verslą internete. Joje užsiregistravusios agentūros įgyja teisę leisti savo klientams išbandyti „Google AdWords“ reklamos sistemą. Jos gauna nemokamus 300 Lt vertės kuponus, kuriuos gali panaudoti reklamai paieškos sistemoje, o vėliau, jei rezultatai klientus tenkina, gali toliau vystyti šią sritį.
Kompanija neslepia, kad jos tikslas yra pritraukti daugiau reklamos pirkėjų.
Dėl didelio aktyvių interneto vartotojų skaičiaus Lietuva tam pasirinkta pirmoji iš Baltijos šalių. „Google“ atstovų duomenimis, lietuviai kasdien šioje paieškos sistemoje atlieka per 23 mln. užklausų (palyginimui, pasauliniu mastu „Google“ per parą atliekama 5 mlrd. užklausų).