„Google“ elektroninio pašto darbas vėl buvo sutrikęs

Interneto milžinės „Google“ elektroninio pašto sistema „Gmail“ antradienį patyrė naujų „reikšmingų“ sutrikdymų, praėjus vos parai po šios bendrovės paslaugų milžiniško masto sutrikimo visame pasaulyje.
„Gmail“
„Gmail“ / 123RF.com nuotr.

„Google“ pranešime sakoma, kad „Gmail“ darbas buvo atkurtas prieš vidurnaktį Grinvičo (trečiadienį 2 val. Lietuvos) laiku, praėjus maždaug pustrečios valandos nuo pirmųjų skundų dėl sutrikimų.

„Atsiprašome dėl nepatogumų ir dėkojame už jūsų kantrybę ir tęsiamą paramą, – pridūrė „Google“. – Prašome neabejoti, kad sistemos patikimumas yra „Google“ pagrindinis prioritetas, ir mes nuolat tobuliname, kad mūsų sistemos būtų geresnės.“

„Google“ neatskleidė paveiktų vartotojų skaičiaus ir konkrečios sutrikimų priežasties.

„Gmail“ sutrikimas paveikė „reikšmingą vartotojų aibę“, sakoma bendrovės pranešime.

Vartotojai skundėsi gaunantys pranešimų apie klaidas, sulėtėjusiu sistemos darbu ir kitokiu neįprastu sistemos veikimu, pažymėjo „Google“.

Pirmadienį didžiulis gedimas laikinai sutrikdė populiarias „Google“ paslaugas, įskaitant „Gmail“ ir dalijimosi vaizdo įrašais platformą „YouTube“. Šie riktai sujaukė nuotolinį mokymąsi, darbą ir pramogas žmonėms, tapusiais labiau priklausomais nuo šių paslaugų siaučiant koronaviruso pandemijai.

Kalifornijoje, kur įsikūrusi „Google“ būstinė, apie 14 val. 30 min. vietos (trečiadienį 0 val. 30 min. Lietuvos) laiku, per patį naujo sutrikimo piką, apie 17 tūkst. žmonių pranešė apie sutrikusį „Gmail“ darbą, nurodė tinklalapis „Downdetector“.

Kitos „Google“ paslaugos, įskaitant „YouTube“, žemėlapių programėlę „Maps“ ir paieškos sistemą, atrodė veikiančios kaip įprasta.

Pirmadienį didelio masto sutrikimas truko apie 45 minutes.

Paslaugos, kurių vartotojai turi registruotis prie savo paskyrų, įskaitant „YouTube“ ir „Gmail“, patyrė „didesnį klaidų skaičių“ nei įprasta, o vartotojai neturėjo galimybės prisijungti, sakoma „Google“ pranešime apie pirmadienio riktą.

„Google“ pažymėjo, kad tas sutrikimas paveikė „daugumą vartotojų“.

Interneto paslaugos, kurios ir anksčiau buvo plačiai vartojamos, šiemet tapo dar svarbesnės per COVID-19 pandemiją, milijonams žmonių dirbant ir mokantis iš namų.

Interneto paslaugų tiekėjų darbo sutrikdymai nėra neįprasti. Interneto prekybos milžinės „Amazon“ padalinys „Amazon Web Services“ (AWS), besispecializuojantis teikti debesijos paslaugas verslo įmonėms ir asmenims, lapkritį taip pat patyrė didelio masto techninį sutrikimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis