Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“, „Facebook“ ir „Twitter“ prašoma atskleisti teroristų duomenis

Didžiosios Britanijos Vyriausybė kitą savaitę planuoja susitikti su didžiausių socialinių tinklų savininkių kompanijų „Google“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Microsoft“ atstovais. Dar prieš susitikimą įmonės buvo įspėtos, kad jų bus prašoma griežčiau kovoti su internete teroristų platinama informacija, rašo dailymail.co.uk.
Teroristas prie kompiuterio
Teroristas prie kompiuterio

Šiuo metu tokio turinio pranešimai yra naikinami tuomet, kai apie juos praneša vartotojai.
Tačiau Didžiosios Britanijos Vyriausybė ketina prašyti kompanijų ne tik aktyviau naikinti teroristų agitacinę medžiagą, bet ir saugoti bei policijai visuomet perduoti visų panašią informaciją talpinančių internete žmonių duomenis: vardus, pavardes, prisijungimo vardus, elektroninio pašto adresus ir IP adresus.

Dabar tokia informacija pareigūnus pasiekia tik pateikus konkrečią užklausą ir nurodant, su kokiu tyrimu susijęs prašymas.

Jei kompanijos sutiktų visus duomenis teikti automatiškai, Didžiosios Britanijos pareigūnai ketina tam suskurti specialią duomenų bazę. Be to, jie nujaučia, kad tik tada pamatytų realius teroristų platinamos informacijos mastus, nes dabar, nors kiekvieną savaitę pastebi ir tiria apie 1000 islamistų paskelbtų draudžiamų žinučių, mano stebinti tik džihadistų veiklos internete „ledkalnio viršūnę“.

Kompanijos turi algoritmus, kuriais nustatoma vaikų pornografija ar žudynės, tačiau vargu, ar techniškai įmanoma cenzūruoti pasisakymus, - sako E.Saltman.

Tačiau interneto kompanijų patarėja  Erina Saltman abejoja, kad „Google“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Microsoft“ geranoriškai sutiks su tokiu Vyriausybės prašymu. Jos teigimu, kompanijos visai nenusiteikusius „atlikti policijos darbo“.

Pasak E.Saltman, kompanijos abejoja ir dėl kito Vyriausybės prašymo, kuriuo kompanijoms siūloma naikinti ne tik akivaizdžiai įstatymus pažeidžiančią informaciją, bet bet kokias žinutes ir įrašus, kuriuose galima pastebėti terorizmo reklamą.

„Kompanijos mano, kad kai kuri ekstremistų platinama informacija turi likti, kad žmonės galėtų ją kritikuoti. Be to, tokią informaciją ne taip jau lengva aptikti. Kompanijos turi algoritmus, kuriais nustatoma vaikų pornografija ar žudynės, tačiau vargu, ar techniškai įmanoma cenzūruoti pasisakymus“, - teigė ekspertė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų