„Google“ JAV Federalinei komunikacijų komisijai (FCC) pateikė patentą, kuriame teigiama, kad du belaidžio įkrovimo sistemos būdai mėginami bendrovės autonominio automobilio prototipe Kalifornijoje.
Tikimasi, kad iš pradžių autonominiai automobiliai turės trumpai sustoti prie krovimo stotelių, o ilgainiui miestuose išdėstyta infrastruktūra leis juos įkrauti kelionės metu.
Praėjusių metų vasario mėnesį Niujorko įmonė „Hevo Power“ iš FCC gavo leidimą įdiegti eksperimentinį kroviklį „Google“ būstinėje, o vėliau tą padarė ir „Momentum Dynamics“. Pastarosios bendrovės adresas sutampa su slaptu X padaliniu, kur kuriami autonominiai „Google“ automobiliai.
Abiejų bendrovių sistemos perduoda energiją ant žemės įmontuotu siųstuvu ir siunčia į apatinėje automobilio pusėje įrengtą gaviklį, naudojant rezonansinę magnetinę indukciją.
Šio proceso metu kintama elektros srovė juda per elektrinę grandinę ir sukuria virpantį magnetinį lauką. Tuomet laukas akimirksniu sužadina kitą kintamą elektros srovę.
„Hevo“ instaliacijoje naudotas įkroviklio prototipas „Alpha“, kuris gali tiekti 1,5 kilovatų energiją iš siųstuvo, o „Momentum Dynamics“ teigia, kad jos belaidžiai siųstuvai gali generuoti iki 200 kW energijos.
Tikimasi, kad iš pradžių autonominiai automobiliai turės trumpai sustoti prie krovimo stotelių, o ilgainiui miestuose išdėstyta infrastruktūra leis juos įkrauti kelionės metu.
Belaidžio įkrovimo sistema leistų automobiliuose naudoti kur kas mažesnes ir lengvesnes baterijas, taip pat sumažintų paties brangiausio autonominių automobilių gamybos komponento kainą.