Įvairūs ekspertai aptiko tam tikrų užuominų apie naująjį apmokėjimo būdą programiniame kode, informacijos apie tokio apmokėjimo planavimą galima pasisemti ir iš „Google Opinion Rewards“ apklausų. Taigi, susumavus visus šiuos duomenis padaryta išvada, jog „Google“ ketina pasiūlyti „Play Pass“ apmokėjimo už programėles paslaugą, kuri, anot apklausos anketų, galėtų pasiūlyti „šimtų dolerių“ vertės programėlių ir žaidimų už kol kas nežinomo dydžio abonentinį mėnesinį mokestį. Informacijos apie tai, kada „Play Pass“ planas gali būti pasiūlytas vartotojams, nėra.
Tai nebūtų pirma „Android“ programėlių abonentinė paslauga, tačiau veikiausiai ji iškart taptų pačia įtakingiausia. Tyrimų duomenys rodo, kad „Android“ programėlių atsisiuntimai pelningumu kūrėjams atsilieka nuo „Apple“ programėlių – abonentinis planas šį atsilikimą gali sumažinti įtikindamas kai kuriuos „Android“ vartotojus mokėti santykinai nedidelę kainą kiekvieną mėnesį, o ne fiksuotą sumą už kiekvieną programėlę atskirai.
Tačiau prieš pasiūlant „Play Pass“ reikės išspręsti ne vieną sudėtingą klausimą. Kaip „Google“ atrinks, kurios programėlės bus įtraukiamos į „Play Pass“ planų apimtį? Ar programėlių įtraukimas į „Play Pass“ planus nebus vykdomas asmeninių simpatijų ar antipatijų pagrindu? Ar nekils rizika, kad „Google“ tokiu būdu iš rinkos išspaus alternatyvias programėlių prenumeratos paslaugas?