„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Google“ nesilaiko pažado: vis dar rodo reklamas turinyje, neigiančiame klimato kaitą

Remiantis nauja ataskaita, kurią pateikė ne pelno siekiantis Kovos su skaitmenine neapykanta centras (angl. Center for Countering Digital Hate, CCDH), „Google“ sunkiai laikosi savo neseniai duoto pažado nebetransliuoti reklamos turinyje, kuriame propaguojamas klimato kaitos neigimas.
„Google“
„Google“ / 123RF.com nuotr.

Naujame tyrime nustatyta 50 straipsnių, kuriuose meluojama apie klimato kaitą ir kuriuose „Google“ reklama vis dar buvo rodoma po to, kai „Google“ pranešė, kad ji bus uždrausta.

Spalio mėnesį „Google“ paskelbė naują politiką, pagal kurią draudžiama „reklamuoti ir gauti pajamas iš turinio, kuris prieštarauja nusistovėjusiam moksliniam sutarimui dėl klimato kaitos egzistavimo ir priežasčių“. Naujoji politika „Google“ reklamuotojams, leidėjams ir „YouTube“ kūrėjams turėjo įsigalioti lapkričio 9 d.

Elektroniniame laiške „The Verge“ „Google“ komunikacijos ir viešųjų ryšių vadovas Michaelas Acimanas teigė, kad bendrovė „peržiūrėjo puslapius, kuriais su mumis pasidalijo, ir ėmėsi atitinkamų vykdymo veiksmų“. „Google“ teigia, kad pašalino reklamą iš daugumos URL adresų, nes jie pažeidė bendrovės klimato kaitos politiką.

Viename CCDH sąraše esančiame „Breitbart“ straipsnyje visuotinis atšilimas vadinamas apgaule. Kitame konservatyvios interneto svetainės „The Western Journal“ straipsnyje melagingai teigiama, kad „ar klimatas keičiasi – ir ar tai lemia žmogus – yra klausimai, į kuriuos nėra galutinio atsakymo“.

Mokslininkai sutaria, kad dėl žmogaus veiklos planeta jau įšilo daugiau nei laipsniu Celsijaus, o tai lemia ekstremalesnius orus ir sukelia kitas grėsmes visame pasaulyje.

Naujoji ataskaita parengta po kito CCDH tyrimo, pagal kurį beveik 70 proc. viso „Facebook“ tinkle esančio klimato neigimo turinio atsekama iki vos 10 leidėjų.

Daugelis šių leidėjų talpino „Google“ reklamą, kuri, CCDH skaičiavimais, per šešis šių metų mėnesius „Google“ uždirbo 1,7 mln. dolerių pajamų. Penki iš šių leidėjų, įskaitant „Breitbart“ ir „The Western Journal“, vėl pateko į naują organizacijos klimato neigimo turinio, kuriame buvo rodoma „Google“ reklama, sąrašą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“