Portalui „The Verge“ bendrovė teigė, kad nors jos slapukų atsisakymo kampanijoje padaryta didelė pažanga, sistemose toks įgyvendinimas dar užtruks.
Portalas pažymi, kad „Google“ dabar yra itin nepatogioje padėtyje, nes ji negali nei atsisakyti būsimo blokavimo, nei jo įgyvendinti.
Bet kuris iš šių veiksmų gali sukelti milžinišką nepasitenkinimo bangą.
Viena iš šio sprendimo priežasčių gali būti „Google“ poreikis glaudžiai bendradarbiauti su reguliavimo institucijomis, kad būtų sukurta nauja technologija, kuri galėtų pakeisti skelbimų taikymo slapukus.
Trečiųjų šalių slapukai yra kodo dalys, kuriose įrašoma vartotojo informacija ir kurias reklamos užsakovai naudoja tikslinėms kampanijoms nukreipti, taip padėdami finansuoti nemokamą internetinį turinį, pvz.: portalus ir tinklaraščius.
Tačiau slapukai taip pat yra ilgalaikis privatumo problemų šaltinis, nes juos galima naudoti norint stebėti vartotojus internete.