Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ pakeitė privatumo politiką: vartotojai taps interneto reklamų veidais

Korporacijos „Google“ interneto tarnybų naudojimo sąlygos vėl pasikeitė. Nuo šiol paieškos gigantas galės naudoti vartotojų vardus ir fotografijas tam tikruose reklaminiuose skelbimuose. Tokios praktikos bus laikomasi tuomet, kai vartotojas paspaus „+1“ („Patinka“ atitikmuo tarnyboje „Google+“) kompanijos ar prekinio ženklo puslapyje.
Google
Google / Scanpix / Postimees.ru

Jei socialinio tinklo „Google+“ vartotojas paspaus „+1“, pavyzdžiui, kompanijai „McDonalds“, „Google“ gali panaudoti to vartotojo vardą ir fotografiją būsimos reklaminės kampanijos medžiagoje, jei ją užsakys kompanija „McDonalds“. Reklamą galės matyti tik tie žmonės, kurie matė tos kompanijos arba prekinio ženklo puslapį.

Nors į šią „Google“ reklamos schemą įtraukti visi suaugę „Google+“ socialinio tinklo vartotojai, norintiems nedalyvauti šioje programoje suteikta galimybė to atsisakyti. Norint tai padaryti, paskyros nustatymuose reikia išjungti pasirinktį „Shared endorsement“.

Antra vertus, retas vartotojas skaito kompanijų pateikiamą privatumo politiką, taigi mažai kas apskritai sužinos apie asmeninės informacijos naudojimą reklamos tikslais. Reikia pažymėti, kad socialinis tinklas „Facebook“ jau kurį laiką naudoja vartotojų duomenis reklaminėse kampanijose, taigi „Google“ tik seka savo konkurentų pėdomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?