Jei socialinio tinklo „Google+“ vartotojas paspaus „+1“, pavyzdžiui, kompanijai „McDonalds“, „Google“ gali panaudoti to vartotojo vardą ir fotografiją būsimos reklaminės kampanijos medžiagoje, jei ją užsakys kompanija „McDonalds“. Reklamą galės matyti tik tie žmonės, kurie matė tos kompanijos arba prekinio ženklo puslapį.
Nors į šią „Google“ reklamos schemą įtraukti visi suaugę „Google+“ socialinio tinklo vartotojai, norintiems nedalyvauti šioje programoje suteikta galimybė to atsisakyti. Norint tai padaryti, paskyros nustatymuose reikia išjungti pasirinktį „Shared endorsement“.
Antra vertus, retas vartotojas skaito kompanijų pateikiamą privatumo politiką, taigi mažai kas apskritai sužinos apie asmeninės informacijos naudojimą reklamos tikslais. Reikia pažymėti, kad socialinis tinklas „Facebook“ jau kurį laiką naudoja vartotojų duomenis reklaminėse kampanijose, taigi „Google“ tik seka savo konkurentų pėdomis.