„Google“ pasiekė susitarimą byloje, susijusioje su vartotojų privatumu: ieškinyje prašyta 5 mlrd. JAV dolerių

Technologijų milžinė „Google“ pasiekė susitarimą byloje, kurioje naudotojai reikalavo atlyginti mažiausiai 5 mlrd. JAV dolerių (4,52 mlrd. eurų) žalą dėl įtarimų, kad ji sekė naudotojų, kurie manė, jog naršė privačiai, duomenis.
„Google“
„Google“ / 123RF.com nuotr.

Teismo pranešime teisėjas patvirtino, kad „Google“ teisininkai pasiekė preliminarų susitarimą dėl grupinio ieškinio, kuris buvo pateiktas 2020 metais, išsprendimo. Ieškinyje teigiama, kad poveikis greičiausiai buvo padarytas milijonams asmenų.

Ieškovų advokatai siekė prisiteisti mažiausiai 5 tūkst. JAV dolerių (4 517 eurų) už kiekvieną naudotoją, kurių duomenys, anot jų, buvo įmonės stebimi, kai jie lankėsi „Google Analytics“ arba „Ad Manager“ privataus naršymo režimu, neprisijungę prie savo „Google“ paskyros.

Bendra suma siektų mažiausiai 5 mlrd. dolerių.

„Google“ ir vartotojų advokatai iš karto neatsakė į prašymą pateikti komentarą.

Kalifornijos teismui pateiktame ieškinyje teigiama, kad „Google“ veiksmai pažeidė naudotojų privatumą, bendrovė kaltinta sąmoningai juos apgaudinėjusi.

Pirminiame skunde teigiama, kad „Google“ ir jos darbuotojams buvo suteikta „teisė sužinoti privačią informaciją apie asmenų gyvenimą, pomėgius ir naudojimosi internetu įpročius“.

„Google“ tapo neįkainojama informacijos saugykla, kuri yra tokia išsami ir plati, kad George'ui Orwellui (Džordžui Orvelui) apie tai nė nesisapnuotų“, – priduriama jame.

Preliminariame šalių susitarime suma nebuvo nurodyta.

Tikimasi, kad teismas oficialų susitarimą patvirtins iki 2024 metų vasario 24 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis