„Svarbiausia yra istorija ir reklamos idėja, o ne biudžetas ar įžymybės reklamose. Pavyzdžiui, „Adidas“ turi kanalą su Lioneliu Messi. Taip, jie yra gana žinomi, tačiau šis kanalas anaiptol nėra toks sėkmingas, kaip „Turkish Airlines“ reklama taip pat su L.Messi. – sakė S.Vierregas. – Šios reklamos sėkmę nulemia istorija ir tai, kad žmonėms buvo leista pasirinkti, ar vaizdelį žiūrėti internete.“
S.Vierregas pasakojo apie oro linijų „Turkish Airines“ reklamą, kurioje filmavosi futbolininkas L.Messi ir krepšininkas Kobe Bryantas. Reklama buvo tokia sėkminga, kad šiai leido tapti lygiaverčiu konkurentu iki tol gerokai pirmavusiai oro bendrovei „Arab Emyrates“. Pasak S.Vierrego, sukurti tokį interneto vaizdelį, kuriuo vartotojai noriai dalinsis gali padėti eksperimentavimas ir skirtingų nedidelio biudžeto vaizdelių versijų kėlimas į socialinius tinklus.
„Nėra sėkmingo recepto, tačiau yra tam tikri dalykai, kuriuos galite padaryti. Galite eksperimentuoti ir sukurti siužetą, kuriame visa siužeto esmė pasakoma per pirmąsias penkias sekundes, arba galite pateikti istoriją, kuri išsirutulios per tris minutes, – kalbėjo jis. – Mažesniems verslams reikėtų mėginti skirtingus dalykus ir pasižiūrėti, kurie iš jų veiks geriausiai. Dar jums gali pagelbėti „Youtube Analytics“ funkcionalumas, kuris jums leis pasižiūrėti, kurį epizodą žmonės žiūri dažniau, o kurioje vietoje išjungia.“
Dažniau žiūrintys „Youtube“ greičiausiai pastebėjo, kad kas tam tikrą laiko tarpą socialiniame tinkle pasirodo reklamos, kurias galima išjungti po 5 sekundžių. Pasak S.Vierrego, yra imamas mokestis tik už tuos vaizdelius, kurie po 5 sekundžių neišjungiami. Tuo pasinaudojo kai kurios bendrovės, kurios reklamos esmę pasako vos per kelias sekundes.
Pasak jo, viena svarbi besikeičiančios reklamos rinkos ypatybė yra ta, kad išsitrina ribos tarp interneto ir vaizdelių ir tų, kurie rodomi per TV – vis daugiau kūrybinių agentūrų atsisako TV reklamos gamybos departamento. Interneto vaizdeliai leidžia pasiekti gerokai platesnę auditoriją.