Naujasis „pliusas“ pasirodys prie kiekvieno „Google“ sistemos paieškos rezultato ir tai jau buvo testuota su mažu vartotoju skaičiumi JAV. Naujoji funkcija leido jiems lengviau dalintis geriausiais paieškos rezultatais. Be to, „Google“ taip pat planuoja vėliau pridėti savo „+1“ mygtuką prie reklamų paieškoje bei leisti programuotojams įskiepyti jį į savo tinklalapius – šiuo metu tai masiškai daroma su sparčiai populiarėjančiu mygtuku „patinka“.
„Facebook“ beveik prieš metus pristatytas sumanymas šiandien siūlomas daugelyje tinklalapių. Mygtukas „patinka“ jau buvo spustelėtas daugiau nei milijardą kartų bei tapo nauja asmeninių rekomendacijų sistema, kuri, analitikų manymu, metė iššūkį tradiciniams paieškos algoritmams bei kompanijai „Google“. Jiems ši konkurencija ypač neparanki. „Google“ iš paieškos reklamų pernai uždirbo 29 milijardus JAV dolerių, todėl kompanijai gyvybiškai svarbu išlikti pagrindiniu būdu pasiekti informaciją internete.
Mes visuomet stebime, ką daro vartotojai, tai jau atsispindi mūsų ieškos rezultatuose, – sakė M.Cuttsas.Tiesa, „Google“ atstovai teigia nekonkuruojantys su „Facebook“, o jų sukurtas „+1“ mygtukas – pačios kompanijos indėlis į vidinio socialinio tinklo plėtrą bei natūrali evoliucija. „Mes visuomet stebime, ką daro vartotojai, tai jau atsispindi mūsų ieškos rezultatuose“, – sakė vyriausiasis Google.com paieškos inžinierius Mattas Cuttsas.
Mygtuką „+1“ nuo trečiadienio jau gali naudoti visi vartotojai, pasirinkę dalyvauti jo testavime. Ateityje jis bus įjungtas visiems naršytojams.
Taip pat kompanija planuoja išplėtoti savo socialinį tinklą. „Google“ planuoja tai įgyvendinti per žmonių turimus „Google“ paskyros kontaktus. Jie užmezgami naudojant „Gmail“ ir kitus kompanijos produktus. Tačiau, kitaip negu „Facebook“, kontaktai yra pridedami automatiškai ir su jais „sutikti“ (kaip priimant draugus „Facebook“) nereikia. Dėl šios priežasties kiekvienas paspaustas „pliusas“ bus viešai prieinamas, o „Google“ vartotojai gaus didesnį geriausios informacijos įvertinimą.
Žinoma, toks kompanijos žingsnis turi ir neigiamų pusių. Pernai pristatyta „Google“ socialinių žinučių paslauga „Buzz“ buvo kritikuojama dėl automatiškai viešai išplatintų žmonių asmeninių kontaktų. Šį kartą „Google“ pabrėžė, jog jų sumanytos „pliusų“ žymės yra visiškai viešos. „Kol žmonės mąsto tradiciškai, jie žino, ko tikėtis ir nebus nustebinti, jei suteiks „pliusą“ kažkam, kas gali pasirodyti kitaip nei tikėtasi“, – pridūrė Mattas Cuttsas.
Siūlome pasižiūrėti „+1“ pristatymą: