Interneto svetainių lankomumą sekanti kompanija „ComScore“ paskelbė, kad per pastaruosius metus „Google“ svetainių lankomumas padidėjo 8,4 proc., praneša Telegraph.co.uk.
Antroje vietoje liko kompanijos „Microsoft“ svetainės, sulaukusios 905 mln. unikalių lankytojų per mėnesį. Tuo pačiu laikotarpiu socialinį tinklą „Facebook“ aplankė net 714 mln. naršytojų, jo metinis lankomumo augimas siekia net 30 proc.
„Yahoo“ svetaines gegužę aplankė 689 mln. vartotojai.
„ComScore“ duomenis apie svetainių lankomumą pateikia remdamasi 2 mln. interneto vartotojų duomenimis. Jie yra lyginami su puslapių peržiūros duomenimis, kuriuos pateikia 90 iš 100 interneto turinio kūrėjų.
„Google“ duomenų apie savo puslapių lankomumą nepateikia ir nekomentuoja, kodėl nedalyvauja šiame tyrime.
„ComScore“ pirmą kartą interneto svetainių lankomumą išmatavo 2006 metais. Tuomet „Google“ turėjo kiek mažiau nei 500 mln. unikalių lankytojų, o „Microsoft“ svetainės buvo pirmoje vietoje su 539 mln. lankytojų.
Šiuo metu „Google“ priklauso ne tik viena populiariausių pasaulyje paieškos svetainių, bet ir el. pašto tarnyba „Gmail“, vaizdo įrašų svetainė „YouTube“ ir kt.
Tiesa, vartotojai daugiau laiko praleidžia socialiniame tinkle „Facebook“, nei „Google“ svetainėse. Gegužę „Facebook“ vartotojai svetainėje praleido 250 mlrd. minučių, o „Google“ svetainėse – „tik“ 200 mlrd. minučių.
Pasaulyje internetu naudojasi daugiau nei 2 mlrd. žmonių.