2023 05 12

„Google“ savo dirbtinį intelektą plečia į 180 šalių: kodėl tarp jų nėra Europos?

Dirbtinio intelekto (DI) rinka įkaitusi kaip niekad – po pasaulinės „ChatGPT“ sėkmės didžiausios technologijų kompanijos skuba pasiūlyti savo pokalbių robotus. Vieną iš tokių kurianti „Google“ plečia prieigą – kompanijos „Bard“ DI tapo prieinamas daugiau nei 180 pasaulio šalių, tačiau ES ir Kanados tarp jų nėra. Kodėl?
„Bard“ dirbtinio intelekto modelis Europoje neprieinamas
„Bard“ dirbtinio intelekto modelis Europoje neprieinamas / Scanpix/Zumapress/123rf nuotr./15min koliažas

„Google“ bando susigrąžinti dirbtinio intelekto lyderio karūną ir kasmetinėje I/O konferencijoje pristatė „PaLM 2“ – naujos kartos kalbos modelį, kuris, bendrovės teigimu, kai kurias užduotis atlieka geriau nei kiti rinkoje pirmaujantys DI modeliai.

Kaip ir kiti „didieji kalbos modeliai“, pavyzdžiui, „ChatGPT“, „PaLM 2“ yra bendrosios paskirties dirbtinio intelekto modelis, kurį galima naudoti pokalbių robotams, teksto vertimui iš vienos kalbos į kitą, kompiuterinio kodo rašmui ir pan. Kaip rašo „The Guardian“, suderinus šias galimybes naudotojas galėtų užduoti klausimą anglų kalba apie restoraną Bulgarijoje, o sistema galėtų ieškoti atsakymų internete bulgarų kalba, rasti atsakymą, išversti atsakymą į anglų kalbą ir pridėti vietovės nuotrauką.

123RF.com nuotr./Kompiuteris
123RF.com nuotr./Kompiuteris

Akivaizdžiausias būdas sąveikauti su šia DI versija – „Google“ pokalbių robotas „Bard“. Įmonė paskelbė, kad juo naudotis gali virš 180 šalių gyventojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis