Paraiška patentui išsiųsta dar 2014 m. Tačiau patentų ir prekės ženklų žinyba jį patvirtino tik dabar.
Kaip veikia technologija?
Šios technologijos esmė – daugiasluoksniškumas. Specialių klijų sluoksnis, kuriuo dengiamas variklio dangtis, bus „paslėptas“ po keliais kitais apsauginiais nelipniais sluoksniais, kurie dengs priekinę automobilio dalį. Klijų sluoksnis bus saugomas savotiškame „kiaušinio lukšte“.
Smūgio metu „lukštas“ skils ir lipniai medžiagai leis išsilieti į paviršių. Tokiu būdu nelaimėlis pėsčiasis bus priklijuojamas prie „kapoto“.
Tokį savo pasirinkimą „Google“ aiškina taip: naudojant tokią technologiją sumažės mirtingumas ar sužalojimų skaičius dėl vadinamų „antrųjų smūgių“. Jų metu parblokštas žmogus trenkiasi į automobilio stiklą arba į kitą automobilį.
Galimas dalykas, kad tokie „lipnūs“ variklio dangčiai bus išbandyti bepiločiuose „Google“ automobiliuose.