„Google“ vykdo eksperimentinį projektą „Wolverine“: tikslas – suteikti žmonėms antžmogiškų galių

„Google“ vysto projektą „Wolverine“, pavadintą komiksų ir filmų „X-Men“ superherojaus vardu, praneša „Business Insider“.
Vienas žinomiausių „X-menų“ – Wolverine (Ernis)
Vienas žinomiausių „X-menų“ – Wolverine (Ernis) / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Google“ Klausa

Šiuo projektu siekiama suteikti žmogui antžmogiškos klausos galią. Galutinis projekto „Wolverine“ tikslas – sukurti technologiją, leidžiančią žmonėms išfiltruoti tam tikrą triukšmo šaltinį, galbūt suteikiant tokių galimybių, kaip, pavyzdžiui, sutelkti dėmesį tik į vieną garso šaltinį triukšmingoje minioje.

„Google“ padalinys „X“ yra ta pati rizikingų projektų (angl. moonshots) kompanija, kuri anksčiau ieškojo didelių problemų sprendimų: sukūrė autonominių automobilių kompaniją „Waymo“ ir dabar nebeveikiantį internetinį oro balionų projektą „Loon“, pažymi „Business Insider“, todėl ji turi perspektyvią technologijų kūrimo patirtį.

Su „Business Insider“ kalbėję buvę darbuotojai pabrėžė, kad projektas vis dar yra ankstyvoje stadijoje, tad nėra jokios garantijos, kad jis kada nors išvys dienos šviesą. O jeigu išvys, nėra jokios garantijos, kad jis bus panašus į dabartinę versiją.

Visgi, yra pagrindo manyti, kad „Wolverine“ pasirodys geriau nei „Loon“ ar „Google Glass“, kuris ko gero yra didžiausia „X“ nesėkmė. „Business Insider“ šaltiniai teigė, kad prie projekto prisideda keli žinomi žmonės, įskaitant buvusį „Starkey“ klausos technologijų viceprezidentą Simoną Carlile ir buvusį ARPA-E direktorių Jasoną Rugolo.

Taigi, nors mes nežinome, kaip atrodys galutinė „Wolverine“ įrenginio versija, ar jis taps komerciškai prieinamas, atrodo, kad tikėtina, jog kas nors gali pavykti dėl mobilumo įmonėje, kuris yra skirtas spręsti iškilusius iššūkius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų