„Hacker Games“ dalyviai stebino išradingumu perteikiant kasdien naudojamus prietaisus

Savaitgalį ten, kur ir prasidėjo, į Klaipėdos mokslo ir technologijų parką grįžo 9-osios kūrėjų žaidynės „Hacker Games”. Po 48 valandas trukusio darbo talentingiausi žaidimų, techninės bei programinės įrangos kūrėjai pristatė 23 inovatyvius projektus.
9-osios „Hacker Games” žaidynės
9-osios „Hacker Games” žaidynės / Sigitos Danil ir Arūno Naujoko nuotr.

Klaipėdos Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) pateiktomis užduotimis susidomėjo net septynios komandos. Geriausiu pateiktų problemų sprendimu buvo išrinktas „Red bull warriors” komandos projektas – programa, kuri suteikia galimybę registruoti problemas esančias Klaipėdos LEZ teritorijoje ir įkelti jas į duomenų bazę. Už šią idėją komanda atsiėmė partnerių įsteigtą 1000 eurų vertės prizą.

„Džiugu, kad per tokį trumpą laiką komanda sugebėjo taip išgryninti ir išspręsti šią mūsų pateiktą problemą“, – įteikiant prizą kalbėjo Klaipėdos LEZ atstovas Vaidas Velykis.

Programinės įrangos takelyje nugalėjo ir „TeleSofto“ įsteigtą 600 Eur prizą atsiėmė „cARgo“ komandos įkūrėjas Martynas Petkevičius sukūręs laisvų rankų sunkvežimių krovimo asistentą, kuris veikia padedamas „Google“ akinių papildytos realybės principu.

„Mes jau seniai ieškome sprendimo ir jį atradome šiame hakatone. Tai – cARgo“, – džiaugėsi „TeleSoftas“ atstovas Petras Malinauskas.

Žaidimų kūrimo takelyje nugalėtojomis tapo net dvi komandos. Pirmąją vietą užėmusiai „Blockout“ komandai už nostalgiją sukeliantį realaus laiko strateginį žaidimą atiteko „Game Insight“ įsteigtas 1000 Eur vertės prizas, skirtas industrinei kelionei. Jį laimėjęs komandos įkūrėjas Dmitrijus Babičius yra pagarsėjęs kaip žaidimų kūrimo mašina.

O garbingą antrą vietą užėmė ir 6 mėnesių narystę žaidimų platformoje „Unity“ laimėjo komanda „Boomboozler“, sukūrusi dėlionės tipo žaidimą, kuriame žaidėjas turi išspręsti pateiktą problemą, saugodamasis, kad imitacinė dėžė nesprogtų.

Techninės įrangos takelyje geriausiu projektu tapo komandos ,,The light“ pristatytas projektas. Tai unikali išmanioji lempa, kuri keičia savo spalvas priklausomai nuo leidžiamos muzikos ritmo.

„Šiais metais didelė dalis „Hacker Games” kūrėjų susidomėjo Klaipėdos LEZ pateiktomis užduotimis, kurios turėjo išspręsti konkrečias problemas. Techninės įrangos kūrėjai stebino išradingumu perteikiant kas dieną naudojamus prietaisus, o žaidimų kūrėjai – originalių žaidimų įvairove“, – kalbėjo vienas iš organizatorių VšĮ „Versli Lietuva” projektų vadovas Antanas Urbonas.

Nuo 2013 metų Lietuvoje vykstančios kūrybinės dirbtuvės, kitaip vadinamos hakatonais (angl. Hackathon) trunka 48 val. be pertraukos. VšĮ „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos komanda „Startup Lithuania” per metus organizuoja ketverius „Hacker Games“ renginius. Jais siekiama skatinti kūrybiškumą ir verslumą jaunimo tarpe bei užtikrinti sukurtų projektų tęstinumą ateityje.

9-ieji „Hacker Games“ buvo organizuojami kartu su IT kompanija „Koralis“. Šių renginių tikslas – suburti įvairiausiomis technologijomis besidominčius ir technologijų srityje dirbančius profesionalus ir skatinti naujų technologinių sprendimų kūrimą. Sekantis hakatonas lapkričio 24-26 dienomis vyks Vilniuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis