Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Holivudas atsisveikina su „Kodak“ ir juostelėmis

Kiekvienais metais Oskarų įteikimo ceremonijoje Holivudas atiduoda duoklę palikusiems mūsų pasaulį aktoriams ir įtakingiems kino industrijos veikėjams. Šiais metais ketinama atsisveikinti su „Kodak Teatru“ (Kodak Theatre). Tai tuo pačiu pažymės ir senųjų kino įrašų technologijų eros pabaigą.
„Kodak“
„Kodak“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šiuo metu kompanija „Kodak“ pasmerkta globaliai verslo restruktūrizacijai, o jei kalbėti paprastai – gresia bankrotas. Kompanija nebeturi laisvų lėšų, o reikia 3,6 mln. JAV dolerių, dar bent metams pratęsti kompanijai CIM Group priklausančią licenciją prekės ženklui „Kodak Theatre“. Nuo 2001 metų, Oskarų įteikimo ceremonija vyksta šio „Kodak“ teatro salėje. Šie metai tokie bus paskutiniai. Kitais metais Teatras pakeis pavadinimą į „Hollywood and Highland Center“.

Tačiau tai būtų tik pusė bėdos. Nežiūrint į tai, jog septyni iš dešimties filmų – nominantų nufilmuoti 35 mm juostomis, skaitmeninės technologijos ant juostelės padėjo riebų kryžių. Geriausiais laikais per metus buvo apdorojama apie 4 mln. kilometrų juostelės – to užtektų penkis kartus nuvykti į Mėnulį ir atgal.

2012 m. apdorojamos juostelės kilometražas vargiai pasieks 1,3 mln. Kaip teigia kompanijos IHS analitikai, per artimiausius ketverius metus kino juostos bus visiškai išstumtos iš komercinių filmų kūrimo proceso. Tai bus ne tik gigantiška ekonomija (juosta vis tik užima daug vietos), tačiau bus ir patogiau kopijas platinti distributoriams. Dabar filmų kopijas lengviau perduoti per palydovinius kanalus ar su kietu disku kurjerio pagalba, tuo tarpu šiuolaikinė „Kodak“, kaip viena iš „juostinės“ krypties lyderių, į šį modelį niekaip „neįsipaišo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?