„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Į Lietuvą atvyksta viena garsiausių asmenybių žaidimų pasaulyje

Lapkričio 2-3 dienomis jau ketvirtąjį kartą vyksiantis didžiausias regione žaidimų kultūros renginys „GameOn“ šiemet žada pasiūlyti daugiau turinio ne tik žaidėjams, bet ir žaidimų kūrėjams. Pagrindiniu „GameOn“ konferencijos pranešėju šįkart taps vienas žymiausių nepriklausomų žaidimų (angliškai vadinamų indie) kūrėjų – Rami Ismailas.
Rami Ismailas
Rami Ismailas / Asmeninio archyvo nuotr.

Nyderlanduose gyvenantis, pusiau egiptietiškos kilmės kūrėjas žaidimų pasaulyje išgarsėjo ne tik kaip išskirtinius žaidimus kurianti, bet ir kaip žaidimų kūrėjų bendruomenę telkianti asmenybė. R.Ismailas nuo pat savo kūrybinės veiklos pradžios aktyviai dalyvauja renginiuose visame pasaulyje, stengiasi padėti kitiems kūrėjams rasti savo kelią ir sukurti svajonių žaidimą. Būtent dėl to jis skaito pranešimus bei vertina žaidimus ir dalinasi asmeniniais patarimais tiek didžiausiose tarptautinėse žaidimų kūrėjų konferencijose, tiek ir mažesniuose lokaliuose susibūrimuose. Kartu

su kolega sukūręs ir išleidęs ne vieną pasaulinės sėkmės sulaukusį žaidimą, ir tuo pat metu išlikęs nepriklausomu, Rami yra susidūręs su įvairiomis situacijomis, kurių sprendimai gali padėti ir kitiems kūrėjams. Be to, jis paruošė įrankius presskit() ir distribute(), kurie leidžia lengvai sukurti ir išplatinti informacinį paketą apie savo žaidimą žiniasklaidai.

Ilgametis R.Ismailo indėlis į bendruomenės edukaciją sulaukė didžiausios žaidimų kūrėjų konferencijos „Game Developers Conference“ pripažinimo – šiemet jam buvo suteiktas konferencijos ambasadoriaus apdovanojimas. Aktyviai dalyvaudamas renginiuose ir keliaudamas po visą pasaulį R.Ismailas subūrė ir gausų gerbėjų ratą – jo Twitter paskyrą @tha_rami seka beveik 150 tūkstančių žmonių.

Kaip pasakoja pats konferencijos svečias, žaidimų programavimu jis susidomėjo būdamas vos šešerių, kai surado būdą kaip išvesti savo vardą tėvų kompiuterio ekrane. Pirmosios didelės sėkmės sulaukė dar studijuodamas universitete su 2010-aisiais pasirodžiusiu žaidimu „Super Crate Box“, kuris pelnė daugybę apdovanojimų ir apskriejo svarbiausius žaidimų pasaulio renginius. Netrukus po to jo ir kolegos studijai „Vlambeer“ buvo pasiūlyta kurti naują garsios serijos „Serious Sam“ žaidimą, tačiau visiškai kitokio žanro – „The Random Encounter“ vietoj įprastos šaudyklės buvo japoniško stiliaus vaidmenų žaidimas. Dar didesnės sėkmės sulaukė mobiliems įrenginiams skirtas žaidimas „Ridiculous Fishing“, 2013-aisiais pelnęs „Apple“ metų žaidimo apdovanojimą. Naujausias „Vlambeer“ kūrinys yra prieš trejus metus pasirodęs „Nuclear Throne“, o šiuo metu studija dirba prie kelių dar pavadinimų neturinčių prototipų.

„GameOn“ pranešime R.Ismailas žada panagrinėti vietinės ir regioninės žaidimų kūrėjų rinkos ypatumus ir pateikti patarimų kokį kelią galėtų rinktis žmonės, norintys kurti žaidimus. Jo įžvalgos turėtų padėti atsakyti į gausybę klausimų, kasdien kylančių kuriant žaidimą. Nepriklausomas kūrėjas akcentuoja, jog svarbiausia siekti ne finansinės naudos, nes tai padaryti itin konkurencingoje žaidimų rinkoje be galo sunku, bet stengtis sukurti tokį žaidimą, apie kokį svajoji, ir būtent tada gali pasisekti tiek kūrybiškai, tiek finansiškai.

R.Ismailas skaitys pranešimą „GameOn“ lapkričio 2 dieną, žaidimų kūrėjų konferencijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs