Įmonės atstovas spaudai Jaunius Špakauskas informavo, jog paslaugų teikimo sutrikimas pastebėtas apie 16:00 Lietuvos laiku. Jokių žinių apie numatomą sutrikimų pašalinimo laiką ryšio operatorius neteikia, bet užtikrina, jog daroma viskas, kad sutrikimai būtų pašalinti kuo skubiau.
J.Špakauskas „Bitės“ klientams rekomenduoja laikiną problemų sprendimą – naudotis „Wi-Fi“ belaidžio ryšio tinklais.
„Tele2“ ir „Telia“ atstovai 15min informavo, jog jų tarptinklinio ryšio paslaugos veikia be sutrikimų, nes jos teikiamos per kitą ryšio operatorių.
Jaunius Špakauskas, „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas 20 val. teigė, kad „Bitės“ tarptinklinis ryšys vėl veikia.
„Klientai jau gali vėl naudotis mūsų paslaugomis užsienyje – skambinti, rašyti trumpąsias žinutes bei naudotis interneto ryšiu. Belgijos bendrovė „BICS", teikianti tarptinklinio ryšio (angl. roaming) paslaugą, išsprendė techninius nesklandumus. Dar sykį atsiprašome savo klientų dėl nepatogumų.
Jei klientams, esantiems užsienyje, nepavyksta prisijungti prie tinklo – rekomenduojame perkrauti savo telefoną. Jei telefonas automatiškai neprisiregistruos prie kitos šalies tinklo, reikia rankiniu būdu pasirinkti kitą tos šalies mobiliojo ryšio operatorių“, – teigė J.Špakauskas.