„Ideali mašina priešui naikinti“: ukrainiečiai pademonstravo atnaujintus tankus

Ukraina pademonstravo atnaujintus tankus „Leopard 1A5V“ – tai pirmas kartas, kai viešai parodytos šios modernizuotos Šaltojo karo laikų mašinos, skelbia „Defence Blog“.
Tankas „Leopard 1A5“
Tankas „Leopard 1A5“ / „Shutterstock“

Modernizuoti tankai, dabar priklausantys Ukrainos ginkluotųjų pajėgų 5-ajai atskirajai tankų brigadai, buvo parodyti nuotraukose ir vaizdo įrašuose, kuriais pasidalijo Ukrainos kariškiai.

Tankuose įrengti papildomi šarvai ir apsauginiai ekranai, kad būtų galima atremti mūšio lauke didėjančią priešo FPV dronų keliamą grėsmę. Tarp patobulinimų – sprogstamąją reakciją sukeliantys šarvai (ERA), dengiantys visą priekinę transporto priemonės projekciją, įskaitant apatinę priekinę plokštę, bokštelį ir šoninį korpusą. Bokštelio ir korpuso jungtis – pažeidžiama vieta – taip pat gavo papildomą apsaugą.

Svarbus atnaujinimo bruožas – grotelių sistema, skirta sumažinti dronų veiksmingumą kovos metu. Ši apsaugos priemonė suteikia papildomą saugumo lygį įgulai, kuri susiduria su vis didesniais iššūkiais, kylančiais iš Rusijos pajėgų naudojamų pažangių bepiločių sistemų.

Ukrainos kariai labai gerai gyrė „Leopard 1“ tankus. „Ideali mašina karui. Ideali mašina priešui naikinti“, – pažymėjo jie.

Tankai „Leopard 1“, garsėjantys savo kokybe, stabilumu ir ištverme, mūšio lauke įrodė savo greitį ir tikslumą. Tankas gali išvystyti iki 70 km/val. greitį ir vykdyti tikslią ugnį iki 4 km atstumu.

Šaltojo karo metais sukurtas „Leopard 1“ nebenaudojamas Vokietijos kariuomenėje, tačiau nemažus šių tankų kiekius galima įsigyti šalių partnerių sandėliuose. Tiesa, išlieka vienas iššūkis – užtikrinti šaudmenis 105 mm pagrindiniam pabūklui, o tai yra problema, kuri gali apsunkinti tolesnį tanko naudojimą šiuolaikinėje kovoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis