Anot bendrovės pranešimo, „Telia“ įsipareigojo per valandą išsiųsti ne mažiau kaip 300 tūkst. „Ignitis“ žinučių, be to, ji suteiks visus techninius sprendimus ir palaikymą žinučių siuntimui.
„Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovė Nerilė Mažeikienė teigia, kad „Telia“ įmonei padės komunikuoti su 2 mln. privačių privačių klientų, kuriems ji tiekia elektrą ir gamtines dujas.
„Mums svarbu sklandi, greita ir patikima komunikacija, todėl vertiname bendradarbiavimą su „Telia“ bendrove“, – pranešime sakė N.Mažeikienė.
Trumposiomis žinutėmis įmonės klientai bus informuojami apie paslaugas, planus ir sutartis, jų atnaujinimą ir pakeitimus, sąskaitų apmokėjimą bei kitus aktualius dalykus. Žinutės galės būti siunčiamos į visų Lietuvos ir užsienio operatorių numerius.