Kaip rašo „Science Alert“, visas šis optimizavimas pagrįstas gausiais „Google Maps“ surinktais duomenimis.
Programėlė gali stebėti transporto priemonių maršrutus ir greitį bei kurti dirbtinio intelekto modelius atsižvelgdama į transporto priemonių judėjimą.
Šiuo metu miestų planuotojai, norėdami nustatyti, kas vyksta sankryžose, pasitelkia brangius jutiklius arba net rankiniu būdu skaičiuoja transporto priemones.
Teigiama, kad naudojant „Google“ žemėlapių programėlę ir dirbtinio intelekto technologiją galima daug greičiau apdoroti daugiau duomenų, be to, nereikia atnaujinti esamos infrastruktūros.
„Žalia šviesa“ (angl. Green liht) vienu metu gali analizuoti tūkstančius sankryžų ir pagerinti srautą keliose miesto sankryžose. Mūsų dirbtiniu intelektu pagrįstos rekomendacijos veikia kartu su esama infrastruktūra ir eismo sistemomis, o miesto inžinieriai gali stebėti poveikį ir rezultatus pamatyti per kelias savaites“, – teigia „Google“ viceprezidentas inžinerijai ir tyrimams Yossi Matiasas.
Teigiama, jog įrankis gali pateikti įžvalgų, kaip pakeisti šviesoforų darbo laiką arba sujungti skirtingų sankryžų šviesoforus, kad transporto priemonių eismas dieną ir naktį vyktų sklandžiau.
Projektas šiuo metu įgyvendinamas 12 miestų ir keturiuose žemynuose visame pasaulyje: Sietle, Rio de Žaneire, Mančesteryje, Hamburge, Budapešte, Haifoje, Abu Dabyje, Haidarabade, Bangalūre, Kalkutoje, Džakartoje ir Balyje. Ruošiamasi įtraukti daugiau miestų, o „Google“ ragina registruotis naujus vartotojus.