Jubiliejinius penkioliktus metus skaičiuojantis „InfoShow Lan Party“ mena laikus, kai universiteto šokių salėje susirinkdavo vos 50 žaidimų entuziastų, o šiandien jau galime fiksuoti rekordus. Šiemet renginys susilaukė kaip niekad daug dalyvių ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio. Į kvalifikacines turnyrų kovas užsiregistravo per 180 komandų.
Populiariausia išlieka Counter Strike: Global Offensive disciplina. Į šį turnyrą sulaukėme komandų iš 9 skirtingų valstybių, netgi tokių kaip Iranas ir Libanas.
„Populiariausia išlieka „Counter Strike: Global Offensive“ disciplina. Į šį turnyrą sulaukėme komandų iš 9 skirtingų valstybių, netgi tokių kaip Iranas ir Libanas. Tai rodo, kad mūsų renginys tampa atpažįstamas ne tik Lietuvos elektroninio sporto bendruomenėje, bet ir pasaulyje. Džiaugiamės, kad galime kurti didžiausią tokio tipo renginį Baltijos šalyse“ – sakė organizatoriai.
Nekyla abejonių, kad tokį didelį užsienio žaidėjų susidomėjimą lemia rėmėjų palaikymas bei didėjantis prizinis fondas. Šiemet, savaitgalio metu buvo išdalinti net 15 000 eurų vertės prizai įvairioms elektroninio sporto disciplinoms. Taip pat vėlų penktadienio vakarą buvo pasiektas naujas Lietuvos rekordas – 475 internautai, vienu metu žaidę kompiuterinius žaidimus.
„Prieš du metus taip pat registravome Lietuvos rekordą. Tada suskaičiavome 393 vienu metu žaidžiančius žaidėjus. Džiugu, kad galime patys pagerinti savo pasiektą rekordą ir tuo pačiu perpildyti Kauno sporto halės erdves. Kaip žinia, visi sėdimi bilietai buvo nupirkti“ – džiaugėsi renginio organizatoriai.
Dvi paras trukusioje žaidimų fiestoje kiekvienas rado ką veikti. Renginyje buvo galima sudalyvauti devyniuose skirtinguose populiariausių žaidimų turnyruose ir keliolikoje mažesnių turnyrų. Kol e-sportininkai rungėsi dėl tūkstantinių prizų, greta esančiose zonose žaidėjai galėjo ne tik varžytis žaisdami asmeniniam kompiuteriui ar konsolėms skirtus žaidimus, bet ir pasinerti į virtualią realybę ar prasiblaškyti žaisdami stalo žaidimus.
Bilietus išpirko iki renginio likus mėnesiui
Nors Lietuvoje elektroninio sporto bendruomenė dar nėra didelė ir į ją žiūrima gana skeptiškai, organizatoriai tikisi, jog tendencijos keisis, o svečiai bei rėmėjai iš užsienio skatins keisti požiūrį.
Teigiamas pokytis matomas jau šiemet – pirmosios dienos bilietai buvo išpirkti iki renginio likus kiek mažiau nei mėnesiui.
Renginio naudą įvertino ir Kauno miesto savivaldybė, kurios programa „Iniciatyvos Kaunui“ finansiškai prisidėjo prie žaidimų kultūros populiarinimo. Džiugina ir tai, jog didžiųjų turnyrų, „League of Legends“ ir „Counter Strike: Global Offensive“, pagrindiniai prizai atiteko Lietuvos komandoms, nors kvalifikaciniuose etapuose buvo galima išvysti ne vieną Europos ir netgi Azijos komandą.
„InfoShow Lan Party“ turnyrai buvo transliuojami internetu, kurių dalis buvo anglų kalba, tad kovas galėjo stebėti ir užsieniečiai. Renginio metu transliaciją įsijungė apie 10 tūkstančių elektroninio sporto entuziastų.
Nebetelpa Kauno sporto halėje
Nors renginys ką tik pasibaigė, organizatoriai jau pradeda galvoti apie kitus metus bei kaip sutalpinti dar daugiau žaidėjų.
„Manome, kad „InfoShow Lan Party“ gali lygiuotis su panašiais renginiais vakarų Europoje ar Skandinavijoje. Kaip matome pagal susidomėjimą tokiais renginiais – dar turime kur augti, o Kauno sporto halė jau tampa per maža erdve. Reikia rasti erdvesnes patalpas ir pritraukti didesnių rėmėjų“ – ambicijų neslėpė KTU studentai.
Studentiškasis festivalis „InfoShow“ turi ką pasiūlyti kiekvienam Kauno miesto gyventojui. Visą šią savaitę truksiančio festivalio metu galėsite sudalyvauti programavimo konkurse, anime fanų suvažiavime, vakarėlyje Laisvės alėjoje ir senamiestyje bei įvairiose konferencijose.
Daugiau informacijos: www.infoshow.info