Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Instagram“ išbando mokamos prenumeratos funkciją

Mokamos prenumeratos suteiks prieigą prie išskirtinio turinio ir funkcijų, pavyzdžiui, tik prenumeratoriams skirtų tiesioginių transliacijų ir ženkliukų
Instagram
Instagram / 123RF.com nuotr.

Ragins mokėti už turinį

JAV „Instagram“ naudotojai netrukus galės užsiprenumeruoti nedidelį skaičių kūrėjų, kad gautų prieigą prie išskirtinio turinio ir funkcijų. Tinklaraščio įraše bendrovė teigia, kad šiandien pradeda prenumeratos bandymą, o per ateinančias savaites bus įtraukta daugiau kūrėjų.

Gerbėjai mokės mėnesinį mokestį, kad galėtų naudotis tik prenumeratoriams skirtu sekamų kūrėjų turiniu. Prenumeratoriai taip pat gaus violetinį ženkliuką prie savo vartotojo vardo, kuris signalizuos apie jų statusą kūrėjui.

Kainų pakopos svyruos nuo 0,99 iki 99,99 JAV dolerio (0,87-88,17 eurų) per mėnesį. Vienas iš produktų vadovų Ashley Yuki „TechCrunch“ komentavo, kad „Instagram“ neims dalies kūrėjų prenumeratos pajamų „mažiausiai iki 2023 m.“.

Pirmajame bandyme dalyvauja dešimt kūrėjų, įskaitant krepšininkę Sedoną Prince, olimpietį Jordaną Chilesą ir astrologę Alizą Kelly, rašo „The Verge“.

„Džiaugiuosi, kad galėsiu toliau pritaikyti įrankius kūrėjams, kad jie galėtų užsidirbti pragyvenimui dirbdami kūrybinį darbą, ir kad netrukus šie įrankiai atsidurs dar platesnėje rinkoje“, – „Facebook“ pranešime rašė Markas Zuckerbergas, bendrovės „Meta“, kuriai priklauso „Instagram“, generalinis direktorius.

„Instagram“ vadovas Adamas Mosseri sakė, kad prenumeratos yra „vienas geriausių būdų“ influenceriams ir kūrėjams turėti nuspėjamas pajamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos