„Instagram“ nustatė, kad naujos asmenų iki 16 m paskyros bus privačios

„Instagram“ pagal nutylėjimą nustatė, kad naujos jaunesnių nei 16 metų asmenų paskyros yra privačios, todėl tik patvirtinti sekėjai gali matyti pranešimus ir juos „patinka“ arba komentuoti.
/ 123RF.com nuotr.

Gali pasikeisti į viešą, bet nenori

Atlikus bandymus paaiškėjo, kad tik vienas iš penkių pasirinko viešą paskyrą, kai pagal nutylėjimą buvo pasirinktas privatus nustatymas.

Esamų paskyrų turėtojams bus išsiųstas pranešimas, kuriame bus „pabrėžiami privalumai“, susiję su perėjimu prie privataus paskyros režimo.

Tačiau „Instagram“ taip pat teigė, kad, nepaisant kai kurių grupių pasipriešinimo, toliau kuria naujas programėles jaunesniems nei 13 metų vaikams.

„Tikrovė tokia, kad jie jau yra prisijungę prie interneto, ir kadangi nėra patikimo būdo, kaip sustabdyti žmones nuo neteisingos informacijos apie jų amžių, norime sukurti specialiai jiems skirtą patirtį, kurią valdytų tėvai ir globėjai“, – sakė patronuojančioji bendrovė „Facebook“.

Būsimame Saugos internete įstatymo projekte technologijų milžinėms tenka pareiga užtikrinti pakankamas apsaugos priemones, kad vaikai negalėtų pasiekti potencialiai žalingo turinio.

Sulaukė kritikos

Per pastaruosius metus „Instagram“ sulaukė vaikų labdaros organizacijų kritikos dėl to, kad nepašalino žalingo turinio. Europoje buvo tiriama dėl vaikų duomenų naudojimo

Kovo mėn. ji paskelbė, kad vyresni naudotojai galės rašyti žinutes tik tiems paaugliams, kurie juos jau seka.

123RF.com nuotr./Programėlės
123RF.com nuotr./Programėlės

Tačiau ši sistema remiasi paskyroje nurodytu amžiumi – jaunesni naudotojai gali meluoti, kad išvengtų tokių apribojimų.

„Instagram“ teigė, kad naujausiais atnaujinimais siekiama „užtikrinti tinkamą pusiausvyrą“.

Tuo tarpu pagal „atsargesnį požiūrį“ reklamuotojai galės orientuotis į vaikus tik pagal amžių, lytį ir buvimo vietą, o ne pagal pomėgius ir naršymo internete įpročius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis