Penktadienį „Instagram“ paskelbė planuojanti išleisti savo sukurtą dalijimosi vaizdo įrašais įrankį „Reels“, iš pradžių jį žadama pristatyti JAV vartotojams, vėliau – ir kitoms 50 valstybių. Ši žinia pasklido praėjus vos vienai savaitei nuo programos bandymų pradžios Indijoje.
Pranešimas apie naują „Reels“ įrankį pasirodė „TikTok“ atsidūrius ganėtinai prastoje padėtyje. Prieš kurį laiką šią trumpų vaizdo įrašų programėlę uždraudė Indija, o D.Trumpo administracija pareiškė ateityje padarysianti tą patį.
Kaip nurodo „Instagram“, naudodamiesi „Reel“ vartotojai galės įrašyti ir redaguoti savo 15-os sekundžių vaizdo įrašus ir įkelti juos į „Instagram“ istoriją ar savo paskyroje. Vis dėlto oficiali „Reel“ paleidimo data dar nepaskelbta.
„Facebook“ ir šiai kompanijai priklausanti „Instagram“ jau ne pirmą kartą „klonuoja“ populiarias programas ir pritaiko jas savo platformoms. Ir tai daro labai sėkmingai.
2016 metais pristatyta istorijų funkcija – žmonės gali dalytis turiniu, kuris po 24 val. išnyksta. Po aštuonių mėnesių „stories“ – pagrindinis „Snapchat“ konkurentas – viršijo „Snapchat“ kasdienį vartotojų skaičių. Įpusėjus 2018 „stories“ jau buvo dvigubai populiaresnės nei „Snapchat“.
„Instagram“, panašu, ne vienintelė kompanija, bandanti konkuruoti su „TikTok“, trumpų vaizdo įrašų įrankį žada pristatyti ir „Snapchat“ bei „Youtube“.
Na, o „TikTok“ dėl to nesijaudina.
„Smagu matyti, kad technologijų kompanijos vertina kūrybiškumą, kurį žmonėms įkvepia „TikTok“. Mes visuomet laikėmės nuomonės, kad atvira konkurencija, vartotojams galiausiai atneša didžiausios naudos“, – CNN sakė „TikTok“ atstovas.