Galima konstatuoti faktą, kad jau kelis mėnesius iš eilės „Microsoft“ naršyklės pozicijos po truputį stiprėja: dar vasario mėnesį IE užėmė 52,84 proc. rinkos, o tai yra maždaug pusantro procento mažiau, nei yra šiuo metu.
Nors pačia populiariausia „Microsoft“ naršyklės versija ir toliau išlieka IE8, tačiau IE9 populiarumas nuolat auga. Šiuo metu naujausia „Interneto Explorer“ versija užima 15,91 proc. rinkos, kai tuo tarpu IE8 – visus 26,22 proc. Atskirtai reikėtų paminėti jau pasenusios IE6 gyvybingumą – ją dar naudoja maždaug 7,11 proc. interneto naršytojų, nors „Microsoft“ bando ją numarinti.
„Google“ naršyklė „Chrome“ šiuo metu rinkoje užima 18,85 proc.
„Firefox“ užima kiek daugiau nei penktadalį rinkos. Nepaisant to, kad kritimas, lyginant su kovo mėnesiu, siekia tik 0,35 proc., tačiau tai vyksta jau ne pirmą mėnesį. Tai gali būti ženklas, jog „Firefox“ praranda savo pozicijas, kurias dažniausiai perima „Google“ naršyklė „Chrome“.
„Apple“ naršyklė „Safari“ taip pat praranda savo pozicijas, o ja šiuo metu naudojasi maždaug 4,81 proc. naršytojų. „Opera“ užima apie 1,63 proc. rinkos, tačiau jos pozicijos išlieka stabilios jau keletą mėnesių iš eilės.