Internetinės televizijos bendrovė „Netflix“ pradeda teikti paslaugas Lietuvoje

Internetinės televizijos paslaugų teikėja „Netflix“ trečiadienį Las Vegase vykstančioje technologijų parodoje CES 2016 pranešė, kad pradeda teikti paslaugas 130 pasaulio šalių, tarp jų ir Lietuvoje.
„Netflix“ vadovas Reedas Hastingsas
„Netflix“ vadovas Reedas Hastingsas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pirmąjį mėnesį paslaugą galima išmėginti nemokamai, vėliau bazinė mėnesio prenumerata kainuoja 8 eurus, standartinis paketas – 10 eurų, o „Premium“ – 12 eurų.

Užsisakius bazinį paketą transliacijos bus matomos standartine raiška viename įrenginyje (planšetiniame kompiuteryje, kompiuteryje, TV ar telefone).

Standartinis paketas bus rodomas HD raiška ir jį bus galima žiūrėti dviejų įrenginių ekranuose, o „Premium“ paketo transliacijos – ir Ultra HD raiška keturiuose įrenginiuose.

Pirmąjį mėnesį paslaugą galima išmėginti nemokamai, vėliau mėnesio prenumerata kainuoja 8 eurus.

„Šiandieną jūs tampate globalaus interneto gimimo tinklo liudininkais, – CES parodoje sakė bendrovės vadovas ir įkūrėjas Reedas Hastingsas. – Su naujų rinkų paleidimu vartotojai visame pasaulyje nuo Singapūro iki Sankt Peterburgo ir nuo San Fransisko iki San Paulo galės mėgautis TV laidomis ir filmais.“

Tarp naujųjų šalių patenka ir kai kurios milžiniškos rinkos kaip Indija, Rusija ar Pietų Korėja. Krymo, Sirijos ir Šiaurės Korėjos gyventojams paslaugos nebus teikiamos dėl JAV vyriausybės suvaržymų Amerikos įmonėms.

„Netflix“ teikia interneto televizijos transliacijos paslaugas. Žymiausias bendrovės rodomas serialas – „Kortų namelis“ („House of Cards“).

„Netflix“ pateikia turinį 20 skirtingų kalbų, lietuvių tarp jų nėra.

Bendrovė šiems metams turi rimtų plėtros planų – iš viso ketinama sukurti 31 originalias TV laidas, keliasdešimt originalių vaidybinių filmų ir serialų, įvairių „stand up“ komedijų ir 30 originalių serijų vaikams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis