Internetinių parduotuvių turtas – maždaug 1,5 proc. mažmeninės prekybos

Lietuvoje internetinės parduotuvės viena po kitos skaičiuoja išaugusį pelną, neramiai stebi kaip grybus po lietaus dygstančius konkurentus ir puse lūpų kalba apie plėtrą į kitas šalis.
Pirkimas internetu
Pirkimas internetu / Fotolia nuotr.

Išankstiniais duomenimis, 2012 metais internetinės parduotuvės atsirėžė tik maždaug 1,5 proc. mažmeninės prekybos pyrago, informuoja portalas lrytas.lt.

Kalbinti internetinių parduotuvių vadovai pagrindine verslo kliūtimi įvardijo pirkėjų nenorą prasidėti su dar ne kiekvienam žinoma internetine prekyba. Kita problema – Lietuvos internetinėse parduotuvėse sunku rasti reikiamų prekių.

Dažniausiai jos kopijuoja įprastų parduotuvių asortimentą. Dėl to lietuviai vis dažniau užsisako brangių, kokybiškų prekių iš užsienio ir naudojasi ne lietuviškų, o užsienio internetinių parduotuvių paslaugomis.

Statistikos departamento duomenimis, 2012 metų pradžioje Lietuvoje veikė 315 internetinių parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis