Kovo 18 d. „Google Chrome“ rinkos dalis pasiekė 32,7 proc., tuo tarpu IE užėmė 32,5 proc. pasaulinės rinkos. Trečiu pagal populiarumą tapo „Mozilla“ produktas – naršyklei „Firefox“ teko 24,8 proc. rinkos. Ketvirtoje ir penktoje vietose įsitvirtino atitinkamai „Safari“ (7,1 proc.) ir „Opera“ (1,9 proc.).
Beje, „Internet Explorer“ jau pirmadienį vėl sugebėjo atsikovoti pirmą vietą: kovo 20 d. rytą „Microsoft“ sukurtos naršyklės pasaulinės rinkos dalis sudarė 33,1 proc., tuo tarpu „Google Chrome“ nukrito iki 31,1 proc.
Kai kuriuose regionuose „Internet Explorer“ jau senokai yra praradusi lyderio pozicijas.
Lietuvoje „Microsoft“ naršyklė yra tik trečioje vietoje, užimdama 24,53 proc. rinkos. Pirmoje vietoje kol kas tvirtai įsitaisiusi „Mozilla Firefox“ (39,63 proc.), antroje – „Google Chrome“ (26,57 proc.). Ketvirtoje ir penktoje vietose – „Opera“ (7,09 proc.) ir „Safari“ (1,79 proc.).
Analitikų teigimu, „Internet Explorer“ rinkos dalis pasaulinėje rinkoje ir toliau mažės.