Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„iPhone 7“ pardavimai tokie geri, kad padėjo atkovoti dalį rinkos iš „Android“

Naujųjų „iPhone 7“ ir „iPhone 7 Plus“ populiarumas ledo JAV technologijų kompanijai „Apple“ Jungtinėse Valstijose paskatinti didžiausią savo pardavimų augimą per daugiau nei pustrečių metų ir padidinti savo dalį pasaulyje išmaniųjų telefonų rinkoje, rodo „Kantar Worldpanel ComTech“ apklausos duomenys.
Telefonas „iPhone 7“
Telefonas „iPhone 7“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Jie rodo, kad rugpjūčio-spalio mėnesiais „iPhone 7“ pirmavo pagal pardavimus JAV, Didžiojoje Britanijoje ir Japonijoje. Analitikai sako, kad „Apple“ pavyko pasinaudoti „Samsung“ problemomis dėl naujo modelio „Galaxy Note 7“ telefonų atšaukimo ir galutiniu kompanijos sprendimu nutraukti šių telefonų gamybą.

Tačiau Kinijoje „Apple“ pozicijos silpsta, nes čia sparčiai auga vietos prekės ženklo „Oppo“ ir šios kompanijos gaminamo išmaniojo telefono R9 populiarumas. Šis modelis pagal pardavimus aplenkė „iPhone 7“, o „Apple“ dalis Kinijos rinkoje – didžiausioje išmaniųjų telefonų rinkoje pasaulyje – per metus sumažėjo nuo 23 iki 17 proc.

„Nors „Android“ išlieka dominuojančia operacine sistema, vertinant pagal įrenginių, kuriuose ji įdiegta, skaičių „Apple“ vis dar yra geidžiamiausias pasaulyje išmaniojo telefono prekės ženklas“, – sako „Kantar Worldpanel ComTech“ direktorė Lauren Guenveur.

Šiuo metu visame pasaulyje įrenginių su „Android“ sistema dalis viršija 75 proc. tačiau Jungtinėse Valstijose ši dalis mažėja jau penktus metus iš eilės. O „Apple“ rinkos dalis JAV rugpjūtį-spalį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo nuo 34 iki 41 proc., o Didžiojoje Britanijoje – nuo 40 iki 44 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?