Po „Google“ giljotina pateko tokios programos kaip „Adfree Android“, „AdBlock Plus“, „Adaway“ ir kitos. Šias priemones interneto paieškos milžinas aiškina tuo, kad aplikacijų kūrėjai pažeidė „Google Play“ taisyklių „Kūrėjo sutikimas su produkto platinimu“ 4.4 punktą.
Nurodytas punktas tiesiogiai draudžia aplikacijas, kurios trikdo arba daro neigiamą įtaką trečiųjų šalių įrangos (serverių, tinklų ir kitų objektų bei tarnybų) darbui. Reklamos blokavimo aplikacijos užsiima būtent tuo, ką ir numato licencinė sutartis. Antra vertus, skirtingai nei „iOS“ ekosistemoje, „Android“ nėra taip griežtai „pririšta“ prie firminės „Google“ aplikacijų parduotuvės, taigi niekas netrukdo kūrėjams reklamos blokavimo įrankius įkelti ne „Google Play“, o kitose svetainėse.
Vargu, ar aplikacijų kūrėjų pretenzijos bus išgirstos, mat jų produktai blokuoja tai, iš ko „Google“ užsidirba.