„Kasmet „Apple“ naujienos sulaukia itin didelio susidomėjimo – ne išimtis ir „iPhone 14“ išmanieji. Naujoji „Deep Purple“ spalva buvo populiariausia ne veltui – įrenginio dizainas išliko nepasikeitęs, tad šios spalvos telefonus įsigiję klientai gali būti tikri, jog neliks nepastebėti – ši spalva parodo, kad jų telefonas – iš naujausios „Apple“ kolekcijos“, – sakė Andrius Budreika, „Tele2“ mobiliosios įrangos produktų grupės vadovas.
Naujausi „iPhone 14“ serijos telefonai susilaukė didesnio susidomėjimo nei pernai pristatyti išmanieji. „Tele2“ duomenys atskleidė, kad šiemet geidžiamiausi „iPhone 14“ modeliai – „iPhone 14 Pro“ ir „iPhone 14 Pro Max“. Juos rinkosi 94 proc. iš anksto telefonus užsisakiusių „Tele2“ klientų – atitinkamai 49 proc. ir 45 proc. žmonių, rašoma pranešime spaudai.
Šiemet naujųjų flagmanų spalvų paletė labai įvairi. „iPhone 14“ modelius galima rinktis iš 5 ispalvų – mėlyna (angl. Blue), violetinė (angl. Purple), juoda (angl. Midnight), balta (angl. Starlight) ir raudona (angl. Product Red). Tuo tarpu „Pro“ serijos modelių klasikines spalvas: kosminę juodą (angl. Space Black), sidabrinę (angl. Silver) ir auksinę (angl. Gold) papildė tamsiai violetinė (angl. Deep Purple). Populiariausių spalvų tope vyravo kosminė juoda (angl. Space black) ir tamsiai violetinė (angl. Deep Purple).
Išankstinių užsakymų statistika rodo, kad dažniausiai klientai renkasi telefonus su 128 GB atminties talpa, tokius įsigijo net 50 proc. pirkėjų. Antroje vietoje – 256 GB talpos modelis, kurį užsisakė 39 proc. klientų. 512 GB talpos išmaniuosius rinkosi 10 proc., o didžiausią 1 TB atminties talpą užsisakė 1 proc. klientų.
Nuo rugsėjo 23 dienos pradedamas naujausių „iPhone 14“ telefonų serijos pardavimus.