„Naujų išankstinio mokėjimo SIM kortelių vartotojų registracija vyksta sklandžiai, iki šiol nesame fiksavę jokių sutrikimų. Pirmosiomis sausio dienomis apklausėme dalį naujų „Labas“ klientų. Dauguma teigiamai atsiliepia tiek apie išankstinio mokėjimo SIM kortelių registracijos reikalingumą, tiek apie procesą“, – sako Marta Bogužaitė, „Labas“ komandos vadovė.
Pasak jos, pastarosiomis dienomis išankstinio mokėjimo SIM kortelių aktyvuojama šiek tiek mažiau nei įprastai. Tai siejama su tuo, jog nemažai šalies žmonių suskubo įsigyti ir aktyvuoti išankstinio mokėjimo korteles iki įsigaliojant naujajai tvarkai.
„Tai rodo, kad Lietuvos žmonės tikrai išgirdo apie planuojamus pokyčius, jiems ruošėsi, nes reikalavimas registruoti išankstinio mokėjimo SIM korteles taikomas tik naujiems klientams“, – sako M.Bogužaitė.
„Bitė Lietuva“ duomenimis, pirmąją sausio savaitę „Labas“ klientai registracijai dažniausiai rinkosi identifikaciją su Smart-ID (44 proc.), antroje vietoje – identifikacija biometriniu būdu darant asmenukę ir dokumento nuotrauką (28 proc.), kas dešimtas (16 proc.) dėl to kreipiasi į „Bitės“ salonus.
„Visus naujus „Labas“ klientus informuojame apie būtinybę registruoti SIM kortelę SMS žinute net keturiomis kalbomis – lietuvių, anglų, rusų ir vokiečių. Taip pat SIM kortelės registravimo metu klientams suteikiame nemokamų mobiliojo interneto duomenų, kad žmonėms nereikėtų ieškoti, kur prisijungti prie interneto, kol atliks registraciją “, – sako M.Bogužaitė.
Ji taip pat primena, jog jaunesni nei 14 metų amžiaus žmonės, patys negali registruoti išankstinio mokėjimo SIM kortelės. Tai už juos turi atlikti tėvai, globėjai ar kiti teisėti atstovai.
Registruoti išankstinio mokėjimo SIM kortelių, kurios buvo aktyvuotos iki 2024 m. gruodžio 31 d., nereikia.