Jos duomenimis, balandžio-birželio mėnesiais pasaulyje nupirkta 3,5 mln. išmaniųjų laikrodžių – 32 proc. mažiau nei prieš metus. „Apple Watch“ tenkanti rinkos dalis aptirpo nuo 72 proc. iki 47 proc., pardavimams sumenkus 55 proc. iki 1,6 mln. laikrodžių.
„Vartotojai neskuba pirkti išmaniųjų laikrodžių – laukia naujų modelių ir naujesnės programinės įrangos. Veikiausiai rinka liks vangi iki metų pabaigos, tačiau kitąmet tikėtinas augimas“, – prognozuoja IDC vyresnysis analitikas Jiteshas Ubrani.
Antras šioje rinkoje – „Samsung“, pardavimus padidinęs 51 proc. iki 600 tūkst., o dalį rinkoje – nuo 7 proc. iki 16 procentų.
Į trečiąją poziciją išsiveržė „Lenovo“, kurio išmaniųjų laikrodžių paklausa ūgtelėjo 75 proc. iki 300 tūkstančių. Beveik tiek pat jų pardavė LG, tačiau augimas buvo gerokai kuklesnis – 26 procentai.
Į pirmąjį rinkos lyderių penketą prasibrovė Šveicarijos „Garmin“, savo dalį rinkoje padidinęs nuo 2 proc. iki 4 procentų.