„Apple Watch“ pardavimai krito 70 proc.

Išmaniųjų laikrodžių rinka šių metų trečiąjį ketvirtį sumažėjo perpus, rodo tyrimų įmonės „International Data Corporation“ (IDC) duomenys. Šių įtaisų pardavimai liepos–rugsėjo mėnesiais krito 51,6 proc. iki 2,7 mln. vienetų.
„Apple Watch“
„Apple Watch“

„Apple Watch“ pardavimai sumažėjo 71,6 proc. iki 1,1 mln. vienetų, tačiau net ir toks kritimas nesutrukdė „Apple“ išsaugoti pirmą vietą šioje rinkoje, kurioje ji užėmė 41,3 proc. dalį.

Į antrą vietą pakilo Šveicarijos įmonė „Garmin“, kurios įtaisų pardavimai pašoko beveik 325 proc. iki 600 tūkst. vienetų.

„Samsung“ šioje kintančioje rinkoje išsiskiria ypatingu stabilumu – Pietų Korėjos įmonės išmaniųjų laikrodžių pardavimai padidėjo 9 proc. iki 400 tūkst. vienetų.

„Lenovo“ įtaisų pardavimai krito 73,3 proc., o „Pebble“ – 54,1 procento. Abi įmonės pardavė po maždaug 100 tūkst. laikrodžių.

„Vis aiškiau matyti, kad išmanieji laikrodžiai yra ne visiems skirta prekė“, – sako IDC analitikas Jiteshas Ubranis.

Anot jo, įmonėms taip ir nepavyko paaiškinti vartotojams, kad šie laikrodžiai yra kur kas daugiau negu sveikatingumo apyrankės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai