Išpopuliarėti „YouTube“ žvaigždei padėjo ir lietuvių kurtas žaidimas

Geriausi šašlykų receptai, įsimintinos tupėjimo technikos ir neįtikėtinai daug hardbass stiliaus muzikos – taip kurį laiką atrodė Kaune įsikūrusios žaidimų studijos „SneakyBox“ kasdienybė kuriant vaizdo žaidimą „YouTube“ platformos žvaigždei „Life of Boris“. Daugiau nei milijono žaidėjų mobiliose platformose sulaukęs žaidimas neseniai pasirodė ir „Nintendo“ parduotuvėje.
Žaidimas „Life of Boris“
Žaidimas „Life of Boris“ / Kūrėjų iliustr.

Borisas – tai fiktyvus, slaviškus stereotipus pašiepiantis personažas, turintis kelių milijonų sekėjų auditoriją vaizdo įrašų platformoje „YouTube“ bei kituose socialiniuose tinkluose. Bendradarbiaudami su šiuo veikėju lietuvių žaidimų kūrėjų studija išleido vaizdo žaidimą „Life of Boris: Super Slav“, skirtą „Apple“ ir „Android“ mobiliems įrenginiams bei konsolei „Nintendo Switch“.

Kūryboje pasirodo ir Lietuva

Nors didžioji dalis turinio „YouTube“ kanale „Life of Boris“ yra skirta satyriškai atvaizduoti iš rytų kylančius stereotipus, čia galima pamatyti ir Vilnių – prieš keletą metų Borisas čia lankėsi pats ir apžvelgė populiarias sostinės vietas bei iš praėjusių dešimtmečių užsilikusias slaviškos kultūros nuotrupas. Tokio tipo turinys padėjo atrasti sekėjų ir Lietuvoje.

Tarp jų buvo ir „SneakyBox“ komandos žmonių, kurie sumanė pasiūlyti „YouTube“ autoriui kartu sukurti vaizdo žaidimą. Išleisti savo vardo ir tematikos žaidimus yra ne naujas reiškinys šios platformos kūrėjų tarpe, pavyzdžiui iki šiol populiariausiu išliekantis PewDiePie turi net kelis žaidimus. Tad Boriso ilgai įtikinėti nereikėjo, svarbiausia buvo parinkti taiklų ir kanalą geriausiai atspindintį žaidimo žanrą ir stilių.

Svarbiausia išlaikyti autentiškumą

„Pagrindinis mūsų tikslas bendradarbiaujant su „YouTube“ kūrėju buvo suteikti Boriso gerbėjams naujų galimybių pažinti personažą ir jo kūrybą. Nors tai mums buvo pirmasis tokio tipo projektas, kuomet kurdami produktą dirbome kartu ne su kokia nors įmone ar institucija, kaip dažniausiai įprasta, o su populiaria interneto asmenybe, smagu matyti, kad šį tikslą pavyko įgyvendinti su kaupu“, – pasakojo vienas iš „SneakyBox“ įkūrėjų ir vadovas Liudas Ubarevičius.

Žaidime „Life of Boris: Super Slav“ pasakojama šio personažo „kilmės“ istorija. Keliaujant per lygius žaidėjams kaskart tenka rasti būdą kaip jį įveikti, tad žaidimą galima priskirti tradiciniam „parodyk ir paspausk“ nuotykių žanrui. Tiesa, dažniausiai šie sprendimai yra netikėti ir iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti nelogiški. Pavyzdžiui, norint, kad automobilis pajudėtų iš vietos ant jo reikia užklijuoti tris baltas juosteles, o vietoj degalų įmesti bulvių. Atrodo keistai, bet būtent toks yra „Life of Boris“ personažo stilius ir išgalvotas pasaulis.

Nepaisant gan prieštaringos tematikos ir specifinio humoro, kuris, reikia pastebėti, nežinantiems šio kanalo gali ir nepatikti ar pasirodyti įžeidus, „Life of Boris: Super Slav“ žaidimo idėja išties pasiteisino. Pasak L.Ubarevičiaus, labiausiai pradžiugino Boriso kanalo gerbėjų atsiliepimai – jie žaidimą priėmė kaip dar vieną galimybę palaikyti ir paremti savo mėgstamą kūrėją. „Nuo tada kai išleidome žaidimą, tiek jo, tiek paties „YouTube“ kanalo populiarumas smarkiai išaugo. Tad manome, kad pavyko dirbant kartu sukurti sinergijos efektą per skirtingas medijos priemones ir supažintinti mobilių žaidimų mėgėjus su šiuo personažu. Be abejo, labiausiai prisidėjo žaidimo autentiškumas – visas istorijas ir situacijas kūrėme kartu su Borisu, jis pats žaidimą įgarsino, papildomai įrašė ir specialų hardbass garso takelį.“

Darbai su žvaigždėms tęsiasi

Po sėkmingo projekto įgyvendinimo ir pratęsimo, studija „SneakyBox“ tęsia bendradarbiavimą su keliomis žinomomis interneto ir socialinių tinklų asmenybėmis. Vienas tokių žaidimų, kuriamas kartu su populiaria Instagram nuomonės formuotoja stiliaus ir mados pasaulyje, jau beveik baigtas ir netrukus turėtų pasirodyti. Tiesa, tai taip pat užsienio šalies atstovė, su Lietuvos žvaigždėmis studijai kol kas neteko dirbti. „Be abejo, būtų labai smagu bendradarbiauti ir su Lietuvos įžymybėmis – pasaulinės tendencijos neaplenkia ir mūsų šalies, o žaidimų apie žvaigždes jau yra ne vienas. Galbūt artimoje ateityje turėsime kažką panašaus, juk žaidimų žanrų ir stilių yra daugybė, o juos galima lengvai pritaikyti kūrėjo stiliui ir išlaikyti autentiškumą“, – teigė L.Ubarevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis