„Nuo rugsėjo 27 dienos tapau „Tele2“ klientu, tačiau iki šiol negaliu naudotis minėto operatoriaus paslaugomis, kadangi operatorius jų man neteikia. Dėkui Dievui, viešbutis teikia „Wi-Fi“ ir juo galiu susisiekti su jumis“, – rašė skaitytojas.
Tris paras neveikiantį telefoną kišenėje besinešiojantis Erikas pagalbos iš „Tele2“ prašėsi per draugus, kurie susisiekė su operatoriumi per klientų aptarnavimo liniją. Visiems trims draugams buvo pažadėta, kad problema bus šalinama skubos tvarka. „Deja, nė vienas konsultantas netesėjo savo žodžio“, – apgailestavo įmonės klientas.
Nuleidęs galvą ir paprašęs kitų viešbučio svečių paskolinti telefoną Erikas ir pats susisiekė su „Tele2“, tačiau ir vėl jokių gerų žinių nesulaukė. „Konsultantai Rokas, Sandra niekuo man nepadėjo, tik žadėjo, o trečiasis konsultantas apskritai bekalbant numetė ragelį“, – rašė Erikas.
Susisiekus su „Tele2“ Korporatyvinių reikalų vadovu Baltijos šalims Andriumi Baranausku situacija kiek paaiškėjo, tačiau ji Erikui nieko gero nežada. „Iš savo pusės matome, kad numerio perkėlimo paslauga suteikta teisingai, tačiau kliento SIM kortelė nė karto nebandė susijungti su mūsų tinklu. Todėl rekomenduojame tą pačią kortelę įdėti į kitą telefoną ir patikrinti ryšį“, – sakė A.Baranauskas.
Iš kito operatoriaus į „Tele2“ perėjęs ir numerį persikėlęs Erikas dar būdamas Lietuvoje gavo naują SIM kortelę, tačiau nusprendė ją aktyvuoti tik rugsėjo 27 dieną – tada, kai buvo užsienyje. „Deja, kartais pasitaiko, kad SIM kortelės, kaip ir bet kuris kitas elektroninis įrenginys, būna brokuotos. Retai, bet pasitaiko. Jeigu klientas savo kortelės veikimą būtų patikrinęs dar Lietuvoje, jis galėtu ateiti į artimiausią „Tele2“ saloną ir jo problemos būtų operatyviai išspręstos, o šiuo atveju belieka dalytis patarimais: išbandyti kortelę kitame telefone, o jeigu nepadės – laikinai įsigykite vietos operatoriaus išankstinio apmokėjimo kortelę.“
A.Baranauskas sakė, kad buvo svarstoma galimybė ir siųsti klientui SIM kortelę paštu. „Bet ką gali žinoti, gal naujai kortelei atkeliavus į viešbutį klientas jau bus išvykęs namo“, – sakė A.Baranauskas.
Jis pažadėjo, kad grįžus į Lietuvą visos Eriko problemos, susijusios su ryšio paslaugomis, bus išspręstos. Be to, užtikrino, kad su nukentėjusiuoju bus tariamasi dėl kompensacijos.