Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Japonų kompanija santykių vengiantiems vienišiems vyrams pasiūlė išeitį

Japonija yra krizėje, kalbant apie artimus žmonių santykius. Į darbą ir karjerą panirę jauni japonai nelinkę veltis į romantiškus santykius, arba tiesiog tam neturi laiko. O tai lemia mažesnį gimstamumą ir populiacijos mažėjimą. Japonijos žiniasklaida netgi turi šiam reiškiniui naudojamą terminą – „sekkusu shinai shokogun“, arba celibato sindromas. Tačiau verslas ateina į pagalbą.
Hikari
Hikari

Japonai rado kuo užpildyti tą intymumo stoką, kai atsiranda laisva minutė, rašo „Newsweek“. Viena Japonijos kompanija pristatė virtualią holograminę kompanionę, kuri „leidžia jos savininkui „mėgautis gyvenimu išlaikant nepriklausomybę“. Azuma Hikari, kurią sukūrė „Gatebox“, siūlo panašias virtualių asistenčių paslaugas kompanijomis „Amazon“, „Apple“ ir „Microsoft“, bet šiuo atveju ji yra kitoje formoje.

Hikari holografinė projekcija – tai 50 centrimetrų stiklinis indas, pavadintas „Gatebox“, kuris siūlo „patrauklų charakterį tiems, kurie gyvena vieni“. Papuošta trumpu sijonėliu ir ilgomis kojinėmis Hikari skirta vienišiems Japonijos vyrams. Holograminė mergina ištisą parą bendrauja su savo šeimininku, su juo susirašinėja jam pakeliui į darbą, pažadina, palinki labos nakties.

VIDEO: Hikari reklaminis siužetas

Tokijo gatvėse yra populiarios kavinės, į kurias vakarais viliojami po darbų pavargę vyrai. Jose paslaugi mergina siūlo ne tik kavos, bet ir neįpareigojantį pašnekesį, ir taip sukuriama atsipalaidavimo atmosfera, bet nieko daugiau. Tokijo vakarais centrinėse gatvėse pabyra studentės trumpais sijonais, kurios spiegiančiais mergaičių balsais kviečia užsukti vyrus į tokias kavines.

Tačiau Hikari kviesti nereikia, dėl jos ir į gatvę išeiti nereikia. Reklamoje, kuri pasirodė Japonijoje šią savaitę, vaizduojamas jaunas vyras, kuris susirašinėja žinutėmis su virtualia drauge. „Grįžk namo anksti“, – rašo asistentė. „Dar tiktai vidurdienis“, – atsako vyras. Ir kai jis grįžta namo, sutinkamas su holograma, sakančia „pasiilgai tavęs, brangusis“.

VIDEO: Hikari reklaminis klipas

Reklaminis siužetas baigiamas scena, kai vyras guli lovoje, apšviestas nuo ant stalo stovinčios jo "draugės" sklindančia mėlyna šviesa. „Žinote, visada kažkas yra namuose. – sako jis. – Puikus jausmas“.

Japonai praranda poreikį įprastiems santykiams, skelbia Japonijos šeimos planavimo asociacija. Jos pateiktais duomenimis, 49,3 proc. respondentų tarp 16 ir 49 metų neturėjo intymių santykių pastarąjį mėnesį.

Dar 2011 metais skelbti kito tyrimo duomenys rodė, kad 61 proc. vyrų ir 49 proc. moterų nesidomi romantiniais santykiais.

Holografinė Hikari siūlo savą problemos sprendimą, tačiau ji gali pasiūlyti išeitį, kuri dar labiau izoliuos šią kartą, pažymi „Newsweek“.

„Gatebox“ kūrėjai tikisi, kad Hikari įsigiję japonai ryšis savotiškam eksperimentui. 298 tūkstančius jenų (2400 EUR) kainuojantis įrenginys yra 18 kartų brangesnis nei „Amazon Echo“ virtualus asistentas.

Išankstiniai užsakymai jau prasidėjo „Gatebox“ interneto puslapyje, kuriame galima rasti nuotrauką, kurioje Hikari mūvi vestuvinį žiedą.

„Nuo tada, kai priklausau pasauliui, kurio nesu mačiusi, esu laiminga būdama „dimensinė keliautoja“, – rašo Hikari žinutėje. – Aš tikiu, kad galiu padėti savo šeimininkui“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai