JAV karas prieš „Huawei“ tęsiasi: nepriima ir telefonų

Kinijos telekomunikacijų įrangos ir išmaniųjų telefonų gamintojams „Huawei“ nepavyksta rasti kelių į JAV – panašu, kad vyriausybė spaudžia ryšio operatorius, kurie šioje šalyje parduoda apie 90 proc. visų naujų telefonų, nesudarinėti sutarčių su „Huawei“, rašo „Engadget“.
„Huawei“ skyrė daug dėmesio ir lėšų CES parodai Las Vegase, tačiau viskas bergždžiai
„Huawei“ skyrė daug dėmesio ir lėšų CES parodai Las Vegase, tačiau viskas bergždžiai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Sausis dar nesibaigė, o „Huawei“ iš JAV gavo jau mažų mažiausiai tris nemalonias žinutes: sausio pradžioje nepavyko sudaryti sutarties su ryšio operatoriumi „AT&T“ dėl mobiliųjų telefonų prekybos, sekmadienį pasklido žinia, kad Baltuosiuose rūmuose buvo svarstoma galimybė nacionalizuoti visą 5G tinklo kūrimą, kad tik jo kūrime nebūtų naudojama jokia „Huawei“ įranga, o štai šią savaitę paaiškėjo, kad sutarties su „Huawei“ nenori sudaryti ir kitas ryšio operatorius „Verizon“. Be to, pastaroji įmonė patiria vyriausybės spaudimą atsisakyti bet kokio bendradarbiavimo su „Huawei“ vystant 5G ryšio standartus.

„Kita belaidžių komunikacijų karta turės milžinišką įtaką ekonomikai ir nacionaliniam saugumui. Kinijos dalyvavimas kuriant šiuos standartus ir parduodant tinklo įrangą kelia daug nacionalinio saugumo klausimų, kurie reikalauja griežto ir neatidėliotino vertinimo“, – sakė JAV-Kinijos saugumo vertinimo komisijos narys Michaelas Wesselis.

JAV valdžios susirūpinimas dėl kinų šnipinėjimo tapo sunkiai įveikiama kliūtimi amerikiečiams tapti 5G ryšio pionieriais. „Huawei“ pasiryžę pirmieji rinkai pasiūlyti 5G ryšiu naudotis gebančius įrenginius, tačiau panašu, kad dar šiais metais 5G ryšio paslaugas teikti ketinantys „Verizon“ ir „AT&T“ tuos įrenginius matys kaip savo ausis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis