„Hiperrogės“ turi itin aptakią formą, pasižyminčią STEALTH savybėmis. Tiesa, Kalėdų Seneliui kol kas to nereikia – radarai ir taip nefiksuoja jo rogių. Šios rogės pasiekia 5 kartus už garso greitį didesnį greitį, o Kalėdų Senelis gali jas saugiai pilotuoti iš vienos iš dviejų kabinų.
„Hiperrogės“ turi tiesiasrovį reaktyvinį variklį, pritaikytą itin greitiems skrydžiams (scramjet). Oro pajėgos taip pat paminėjo, kad naudojamas „žalias“ kuras. Kitos technologijos taip pat įdomios. Šios rogės turi įtraukiamas pavažas, o apatinė orlaivio dalis yra dengta karščiui atspariomis plokštėmis. Panašu, kad „Hiperrogės“ galės leistis ir ant vandens.
Kita įdomi detalė – permatomas aliuminis, panaudotas kabinos gaubtams. Kas tai? Pavadinimas pasiskolintas iš „Žvaigždžių kelio“ serialo, tačiau taip dabar vadinamas aliuminio oksinitridas – keramika, sudaryta iš aliuminio, deguonies ir azoto. Ši medžiaga yra nepaprastai kieta, tvirta ir atspari karščiui.
Tačiau Kalėdų Senelis artimiausiu metu „Hiperrogėmis“ nesusidomės – jos yra per lėtos. Žinoma, gerai sėdėti viduje ir išvengti nelaukto karinių oro pajėgų naikintuvų dėmesio, bet Kalėdų Senelio darbas reikalauja žymiai didesnio greičio. Teoriškai scramjet technologija leidžia pasiekti 17 machų greitį, tačiau mokslininkai skaičiuoja, kad Kalėdų Senelis įprastai lekia net 3000 machų greičiu, kad suspėtų aplankyti visus pasaulio vaikus. Kita vertus, galbūt visas tokių orlaivių spiečius ir padėtų. Ypač turint omenyje, kaip pažengusios yra autonominės orlaivių pilotavimo technologijos.
Tikrąsias Kalėdų Senelio roges į priekį tempia elniai. Didžiausią triukšmą kelia pats Kalėdų Senelis ir pakinktus puošiantys varpeliai. Galite tik įsivaizduoti, kokį triukšmą sukeltų hipergarsinis orlaivis. Taigi, bent jau kol kas „Hiperrogės“ liks tik koncepcija.