„Laikinai negalime išsiųsti siuntų, įskaitant laiškus ir siuntinius, į užsienio šalis“, – paskelbta bendrovės pranešime, nenurodant kibernetinio incidento pobūdžio.
„Royal Mail“ pranešė paprašiusi klientų laikinai nesiųsti tarptautinių laiškų ir siuntų, kol problema nebus išspręsta, ir perspėjo, kad jau išsiųstos siuntos „gali vėluoti arba jų pristatymas gali nebūti sklandus“.
„Norėtume nuoširdžiai atsiprašyti paveiktų klientų už bet kokius šio incidento sukeltus sutrikimus“, – pridūrė grupė.
Įmonės teigimu, veikla šalies viduje nebuvo paveikta.
„International Distributions Services“ (IDS), „Royal Mail“ patronuojančioji įmonė, lapkritį paskelbė apie nuostolingus veiklos rezultatus.
Už veiklą JK atsakinga patronuojamoji įmonė „Royal Mail“ užfiksavo daugiau nei 10 proc. sumažėjusias pajamas sumažėjus siuntų kiekiams pandemijos metu ir tebesitęsiant ginčams su profsąjungomis dėl atlyginimų.
Bendrovė spalį pranešė svarstanti galimybę iki rugpjūčio atleisti iki 10 tūkst. darbuotojų.
Daugiau nei prieš 500 metų įkurta „Royal Mail“ per pastarąjį dešimtmetį išgyveno pačius neramiausius laikus, ypač po prieštaringai vertinamos privatizacijos 2013-aisiais.