JK reguliuotoja galutinai nurodė „Meta“ parduoti grafinių vaizdų platformą „Giphy“

JK konkurencijos prievaizdė antradienį dar kartą nurodė „Facebook“ savininkei „Meta“ parduoti animacinės grafikos startuolį „Giphy“, priimdama galutinį sprendimą po nesėkmingo amerikiečių bendrovės apeliacijos.
Meta
Meta / 123RF.com nuotr.

JK Konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnybos (CMA) pranešime teigiama, kad „Giphy“ turi būti „visiškai parduota“.

Praėjusiais metais reguliuotoja jau buvo nusprendusi, kad įsigijimas pakenks konkurencijai ir reklamai.

Tuomet JAV technologijų milžinė buvo apskundusi sprendimą.

Reguliuotoja teigė, kad susijungimas apribotų JK socialinės žiniasklaidos vartotojų pasirinkimą ir sumažins JK vaizdo reklamos naujoves.

„CMA padarė išvadą, kad vienintelis būdas išvengti reikšmingo sandorio poveikio konkurencijai yra visiškas „Giphy“ pardavimas patvirtintam pirkėjui“, – teigiama galutiniame sprendime.

„Giphy“ yra animacinių „lipdukų“ ir kitų produktų, naudojančių grafinių vaizdų saugojimo formatą, vadinamą GIF, platforma ir paieškos sistema.

„Meta“ 2020 metais gegužę paskelbė apie „Giphy“ įsigijimą už 400 mln. JAV dolerių.

„Šis sandoris žymiai sumažintų konkurenciją dviejose rinkose“, – pridūrė įsigijimo vertinimo tyrimui vadovavęs Stuartas McIntoshas.

„Įsigijimas jau lėmė potencialaus varžovo JK vaizdo skelbimų rinkoje pašalinimą, o „Meta“ taip pat įgijo galimybę toliau didinti savo didelę rinkos galią socialinėje žiniasklaidoje“, – pažymėjo jis.

„Vienintelis būdas tai išspręsti yra „Giphy“ pardavimas“, – pareiškė tyrėjas.

Pasak jo, pardavimas paskatins „skaitmeninės reklamos naujoves ir taip pat užtikrins, kad JK socialinės žiniasklaidos vartotojai ir toliau naudosis prieiga prie „Giphy“.

„Meta“ išreiškė nusivylimą sprendimu, bet teigė, jog „priims šiandienos sprendimą kaip galutinį žodį šiuo klausimu“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis