„Johnson & Johnson“ 500 mln. savo vakcinos nuo COVID-19 dozių skirs skurdžioms šalims

JAV farmacijos milžinė „Johnson & Johnson“ antradienį pranešė ketinanti skurdžioms šalims skirti 500 mln. vakcinos nuo COVID-19 dozių, kai tik sausio mėnesio pabaigoje bus paskelbti klinikinių tyrimų rezultatai.
Vakcinos parengimas injekcijai
Vakcinos parengimas injekcijai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė planuoja parduoti vakciną už savikainą ir pateikti dozes Pasaulio vakcinacijos ir imunizacijos aljansui (angl. GAVI), Ženevoje vaizdo ryšio priemonėmis organizuotoje konferencijoje pranešė grupės mokslinis direktorius Paulas Stoffelsas.

Šiuo metu atliekami galutiniai klinikiniai tyrimai, kuriuose dalyvauja 60 000 dalyvių daugiau nei 200 vietų JAV ir kitose šalyse. Rezultatų tikimasi sausio pabaigoje.

P.Stoffelsas teigė, kad bendrovės III fazės tyrimai, kuriuos teko trumpam nutraukti susirgus vienam tiriamajam, šiuo metu yra „pačiame įkarštyje“ ir pridūrė: „Laukiame efektyvumo ir saugumo rezultatų jau sausio mėnesį“.

„AstraZeneca“, pasaulyje pirmaujanti lenktynėse tarp vakcinos nuo kūrėjų, taip pat įsipareigojo parduoti savo vakcinos už savikainą – apie 2,50 euro už dozę, tuo tarpu JAV gamintoja „Pfizer“ nustatė aukščiausią kainą – apie 40 JAV dolerių.

„Johnson & Johnson“ rugsėjį teigė besitikinti gauti leidimą prekiauti savo vakcina kitų metų pradžioje.

Skirtingai nuo kai kurių konkuruojančių vakcinų, kurias reikia laikyti labai žemoje temperatūroje, „Johnson & Johnson“ vakciną galima laikyti 2 laipsnių pagal Celsijų temperatūroje.

Kalbėdamas minėtoje konferencijoje, kurią organizavo Tarptautinė vaistų gamintojų ir asociacijų federacija (angl. IFPMA), Šveicarijos laboratorijos „Roche“ vadovas Severinas Schwanas (Severinas Švanas) teigė, kad vakcinų savikainos modelis gali trukdyti naujovėms ateityje.

„Tai geras modelis krizės metu, tačiau nemanau, kad jis gali tapti tvarių inovacijų standartu ilguoju laikotarpiu“, – pareiškė IFPMA viceprezidentas S.Schwanas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis