„Džiaugiamės, jog „Hacker Games“ sėkmingai išaugo ir dešimtąjį jubiliejų gali švęsti kartu su ištikimais partneriais ir, svarbiausia, išradingais ir kūrybingais dalyviais. Organizuodami šias kūrybines dirbtuves pastebėjome, kad Lietuvoje yra išties daug inovatyvių idėjų turinčio jaunimo, kuriems noriai į pagalbą ateina sėkmingai rinkoje veikiantys startuoliai ir daug pasiekusios bendrovės. Jų palaikymas yra itin svarbus būsimiems startuolių kūrėjams, kurie turi unikalią galimybę išsibandyti savo idėjas ir jas paversti sėkmingu verslu”, – sako hakatoną organizuojančios VšĮ „Versli Lietuva“ startuolių ekosistemos „Startup Lithuania” komandos vadovė Roberta Rudokienė.
„Hacker Games“ tradiciškai išlaikys savo formatą. Penktadienį prasidės dalyvių ir idėjų pristatymai bei komandų formavimas. Susibūrę įvairių sričių specialistai – programuotojai, dizaineriai ir verslo idėjų generatoriai, pradės intensyvų 48 valandų darbą. Jų tikslas – sukurti inovatyvius programinės įrangos, žaidimų arba techninės įrangos produktus.
Dalyviai darbus tęs visą šeštadienį, kai kurie – net per naktį, o jiems talkins profesionalūs mentoriai. Sekmadienį jie susitiks „Hacker Games“ scenoje, kur komisijai pristatys užbaigtus projektus ir susikaus dėl „Hacker Games“ renginio rėmėjų įsteigtų prizų.
Būtent jų gausa išsiskirs jubiliejinis hakatonas. Tradiciškai, renginio draugai žaidimų išmaniesiems įrenginiams ir socialiniams tinklams kūrėja „Game Insight“ geriausiems žaidimų kūrimo kategorijoje padovanos 1000 Eur vertės stažuotę pasirinktame industrijos renginyje. Programinės įrangos kūrėjai ši kartą džiaugsis net trimis prizinėmis vietomis, nes IT bendrovė „TeleSoftas“ padovanos 600 Eur idėjai vystyti užimsiantiems pirmą vietą, o kibernetinio saugumo sprendimus kurianti bendrovė „Tesonet“ – 400 Eur antros vietos nugalėtojams bei stilingas kuprines trečios vietos nugalėtojams.
Taip pat šiemet „Hacker Games“ džiaugiasi partneryste su tarptautine IT paslaugas globaliai teikiančia bendrove „DXC Technology”, kuri prisideda prie renginio savo patirtimi, mentoriais ir pagalba.
Į šį kūrėjų savaitgalį DXC atsineš ne tik savo tarptautinio verslo patirtį, bet ir žinių puoselėjant startuolių ekosistemas, nes pati DXC, vadinama „startuoliu su 170 tūkst. darbuotojų“.Vokietijoje įmonė bendradarbiauja su automobilių pramonės startuoliais mobilumo ir kibernetinio saugumo srityse, o Singapūre organizavo „Ateities inovacijų iššūkio“ hakatoną sveikatos apsaugos technologijų srityje. DXC jau yra pažįstama ir Lietuvos startuolių ekosistemai: kompanija ne tik antrą kartą remia Vilniuje vyksiantį „Hacker Games“ hakatoną, bet buvo ir pagrindiniu rugsėjį „Vilnius Tech Park“ vykusio „1776 Challenge Cup“ renginio rėmėju.
Visi norintys nemokamai dalyvauti hakatone „Hacker Games“, kuris vyks lapkričio 24–26 d. Socialinių mokslų kolegijoje (Kalvarijų 137E, Vilnius), kviečiami registruotis portale hackergames.lt.
Lietuvoje kūrybinės dirbtuvės, kitaip vadinamos hakatonais (angl. Hackathon), vyksta nuo 2013 metų. Jos trunka 48 val. be pertraukos. „Hacker Games“ renginys kas kartą pritraukia net apie 200 dalyvių, o organizatoriai jaučia didelį norinčių pristatyti savo idėjas bei kurti naujus produktus dalyvių susidomėjimą.
VšĮ „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos komanda „Startup Lithuania” per metus organizuoja keturis „Hacker Games“ renginius. Jų tikslas – suburti technologijomis besidominčius ir technologijų srityje dirbančius profesionalus bei skatinti naujų technologinių sprendimų kūrimą.