Kartais gali atsitikti taip, kad „Apple ID“ užuomina nesutampa su tikrąja paskyra. Tam, kad įsitikinti, ar vedama „Apple ID“ informacija yra teisinga, reikia:
Per kompiuterį prisijunkite prie iCloud.com svetainės su savo „Apple ID“/„iCloud“ paskyros duomenimis.
Atidarykite nustatymus („Settings“).
Įsitikinkite, kad įrenginių sąraše yra įrenginys, kurį bandote aktyvuoti.
Jei įvedamas „Apple ID“ vis vien netinka, atlikite šiuos žingsnius:
Prijunkite įrenginį prie kompiuterio.
Kompiuteryje atidarykite programą „iTunes“. Įsitikinkite, kad naudojatės naujausia „iTunes“ versija.
Pasirinkite savo įrenginį. Turėtumėte išvysti aktyvacijos langą, kuriame reikia suvesti „Apple ID“ prisijungimo duomenis.
Suveskite juos ir spauskite „Continue“.
Arba prisijunkite prie iCloud.com ir panaikinkite įrenginio aktyvacijos užraktą (angl. – Activation Lock).
Išjunkite įrenginį arba atjunkite nuo interneto ryšio.
Per kompiuterį prisijunkite prie iCloud.com svetainės su savo „Apple ID“/„iCloud“ paskyros duomenimis.
Pasirinkite „Find My iPhone“.
Spauskite ant „All Devices“ ir pasirinkite savo įrenginį.
Palaukite iki 1 minutės, kol atsiras užrašas „Remove from Account“. Jei po šio laiko vis dar matote žemėlapį su įrenginio buvimo vieta, dar kartą spauskite ant „All Devices“, šalia įrenginio pavadinimo spauskite ⓧ, po to – „Remove“.
Po šio veiksmo perkraukite įrenginį arba perrašykite įrenginio operacinę sistemą. Tokiu atveju neturėtų būti prašoma prisijungti prie „Apple ID“. Svarbu paminėti, kad telefono operacinės sistemos perrašymas panaikins visus duomenis iš telefono negrįžtamai.
Jei problema ir toliau išlieka, rekomenduojame kreiptis į „Apple“ palaikymo tarnybą telefonu +370 800 30772 (anglų k., darbo laikas: darbo dienomis nuo 09:00 iki 17:00).