Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip madingai juokauti socialiniuose tinkluose?

Nors ne visi vyresniosios kartos atstovai Lietuvoje ir šiandien pasakytų, ką reiškia socialiniuose tinkluose paplitusi santrumpa „Lol“, tačiau jiems to mokytis ir nebereikia. „Facebook“ nustatė, kad dabar daug madingiau pokštaujant parašyti „Haha“ arba panaudoti šypsenėlę. Dar galima rašyti „Hehe“, bet tik ne „Lol“, kuris tapo visiška atgyvena.
Kompiuterinė šypsenėlė
Kompiuterinė šypsenėlė / 123rf nuotr.

Socialinis tinklas „Facebook“ atliko tyrimą ir nustatė, kad santrumpa „Lol“ beveik nebenaudojama. Juokaudami internete ją naudoja vos du iš šimto žmonių.  

Tuo tarpu „Haha“ juokaudami rašo daugiau nei pusė interneto vartotojų. Antroje vietoje pagal populiarumą – tiesiog nupiešti paprastą šypsenėlę – „:)“. Taip juokaujantys rodo beveik 34 proc. tyrimo dalyvių.

Juoko mados socialiniuose tinkluose

Dar 13 proc. juokaudami renkasi ne „Haha”, bet panašų „Hehe“, o štai prieš kelerius metus tokį populiar „Lol“ socialinių tinklų pasaulis, galima sakyti, pamiršo.

Nustatyta, kad „lol“ dar gyvas tik tarp vyresnių nei 30 metų amžiaus vartotojų. Tuo tarpu „Haha“ daug populiaresnis tarp jauniausiųjų „Facebook“ tinklo narių. Be to, tyrimas parodė, kad vyrai kur kas labiau nei moterys linkę juoką demonstruoti rašydami „Haha“, tuo tarpu damos savo emocijoms parodyti kur kas dažniau piešia šypsenėles.

„Facebook“ pabrėžia, kad tyrimą atliko stebėdama tik viešus savo vartotojų įrašus. Privatus susirašinėjimas nebuvo stebimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos